Gå til innhold

miss_chica


♥lurelure♥

Anbefalte innlegg

Takk for svar på ul tråden min:)

 

Jeg bare lurer på om det er litt tidlig med 9 uker?? Vi vil bare se den altså, se at den lever....

 

Hvor mange uker er du nå når du skal dit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei =)

jeg skal se den i uke 12. hun anbefalte meg å vente til 12 uker siden jeg vil se at den er frisk og sånne ting også. mange som går allerede i uke 5/6 så jeg tror ikke det er for tidlig.

hvis du klarer å vente til uke 12, klarer de se litt mere, og du får hverfall vite om det er noe som ikke utvikler seg som det skal =) litt greit det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo greit det også:)

 

Tusen takk for hjelpen:)

 

Skal ta en telefon i lunchen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det =)

hvor i oslo bor du forresten? ser vi er like gamle og jeg bor også i oslo =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på lutvann:)

 

Vi kommer nok til å flytte til eidsvoll etterhvert, har tomt der. Men foreløpig så er det behagelig og koselig her i Oslo:)

 

Hvor bor du da??? har du bestilt fødeplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bodde på lindeberg før =)

vi bor midt i sentrum, midt på grønland torg. skal bo der til august, og så flytter vi ut av byen regner jeg med. til lørenskog eller noe.

 

fødeplass er bestilt på ullevål, og jeg har fått plass og ul der =) skal dit i uke 14 ca. bestilte når jeg var til første legetimen i uke 5/6 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bodde også i lindebergåsenfra til juni i fjor!!! Mine svigerforeldre bor der:)

 

 

Lørenskog er jo veldig koselig, jeg liker også strømmen og lillestrøm godt.

 

Jeg har også bestilt fødeplass på ullevål. Legen min sa ikke noe om ul, så jeg tenker å spørre henne om det neste gang ( 18.04).

 

Ringte majorstuklinikken nå, fikk time på onsdag. Minuset er at når jeg ringte min mann og sa det så hadde han lovet en kompis og felle trær.... Så jeg må kanskje ringe og flytte timen til torsdag:)

 

Har vært forferdelig kvalm den siste mnd, i helgen toppet det seg. Men i dag har det vært veldig bra. Skjønner det ikke....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er samboeren din fra lindeberg?

ja, hvis du har bestilt fødeplass på ullevål får du ul timen din i posten samtidig som bekreftelsen av fødeplassen =)

 

jeg har vært sykemeldt i to uker nå pga kvalmen og fått medisiner hos legen mot det, så blir det værre så burde du gå til legen din og fortelle om det..

 

gøy at vi er like gamle og har termin nesten samtidig. kanskje vi sees på sykehuset =)

 

har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg får det i posten ja, det er jo greit å vite:) Takk skal du ha!

 

Uff, sykemeldt to uker pga kvalme hørtes ille ut.....

 

Jeg har kommet for sent ganske mange ganger. En gang lå jeg i grøfta på vei til t banen og spydde... Hyggelig opplevelse.

I dag har jeg ikke kjent noen ting!! Første dag på leeeenge...

 

Ja, min mann er oppvokst på lindeberg. Ospa borettslag:)

Er du også derfra?

 

ja, tenk om jeg ligger der og skriker når du kommer inn!!! hadde vært morsomt:) Har jo hørt mye dårlig om ullevål, men min venninne fødte der i desember 05, og var veldig fornøyd. De brukte pasient hotellet, og det er det jeg også er interessert i.......

 

msm: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..har bodd der og gått på ungdomsskole på lindeberg. hvor gammel er mannen din? hva heter han?

 

har faktisk bodd i ospa også hehe

 

uff assa..spy er dritt. jeg har ikke spydd heldigvis, er bare kvalm heeeele dagen.

 

jeg har født på ullevål en gang før jeg da, men hadde ikke så veldig positive opplevelser den gangen. bare tull med amminga, og ingen hjelp å få. men men, denne gangen er jeg mere bevisst på hva jeg har krav på.

 

legger deg til på msn jeg, så er jeg nok logga på i kveld =) hvis ikke er jeg her jevlig frem til kl 16 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...