Gå til innhold

Jippi, nå ringte sykehuset!


lille-snupp

Anbefalte innlegg

Jippi, jippi, jippi! Nå har vi gått og venta på gipsbytte for Synne en stund , og har mast og mast og mast på sykehuset. De ha gang på gang løyet og sagt at "brev om innleggelse er på vei".. Pføy! Nå ringte de plutselig og sa de hadde ledig operasjonssal i morgen:) Skal innskrives i dag kl 13, får reise hjem på perm i natt, og møter opp fastende i morra tidlig!

 

Jeg gru/gleder meg veldig, blir deilig å få det overstått, samtidig som jeg opplevde gipsinga som litt dramatisk forrige gang. Denne gangen vet vi gudsjelov hva vi går til,sånn at det forhåpentligvis ikke er så skremmende.. Og så er jo Synne 3 måneder eldre, så hun er liksom ikke så "skjør" lenger! Blir deilig å kunne sette seg ned i morra kveld, med ei ny-gipsa snuppe i senga si, og kunne tenke at dette er forhåpentligvis siste gang:)

 

Hi hi, dette var bare en liten juben fra denne kanten, ha en fin-fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille - snupp!

Så bra et dere fikk time i morgen, selv om det ikke er så veldig morsomt det der! Ønsker dere lykke lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Ønsker dere lykke til! Flott at dere endelig får kommet til, og krysser fingrene for at dette er siste gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så deilig! Da kan dere endelig begynne å se en ende på det, kan tenke meg følelsen :o)

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var jo kjempeflott! Da skal jeg krysse fingrene for at dette er siste gipsen hennes! Og så håper jeg at gipsingen ikke oppleves like dramatisk for dere denne gangen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle lykke-ønskninger:)

Kjenner jeg begynner å bli nervøs nå, selv om alt sikkert kommer til å gå stålende.. Håper virkelig dette er den siste gipsen, sånn at hun blir kvitt den til juni:) I sommer skal vi jammen meg kose oss glugg i hjel i sola med herjing på stranda og bading:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...