Gå til innhold

Ett bæsje spørsmål!


Ruthsi76 og Jakob

Anbefalte innlegg

Hvor ofte bæsjer deres små?? Her har det nå gått 6 dager siden sist.....første gang dette har skjedd!! Kommet daglig tidligere. Tror lillemann begynner å merke trykket nå, presser ofte....stakkar lille kropp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en til to ganger om dagen her..jeg delammer, så når hun får mme blander jeg i litt malt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer også. Jenten min bæsjer ca en gang i uken. Det har hun gjort fra dag en.Men de siste ukene har hun strevd litt med å få det ut. Trykker og trykker. Mye fastere konsistens liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en gang i uken.. Men da kommer det også stooore mengder!! Han trykker og trykker, og det tyter ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje som det skal være da... Var bare en overgang fra bæsj i bleien hver dag til ingenting!! Det kom mye de to siste gangene da..... Håper han får ut noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det sies jo at barn som fullammes sjelden får forstoppelse..og at det kan gå en uke imellom hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm det hender det går en dag eller to uten bæsj.. men jeg spiser druer.. det letter på trøkket både for meg og han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en gang hver dag eller annen hver dag....fullammer også og snuppa mi har vært ganske nøyaktig på dette området. Har nesten kunnet stilt klokken etter når på dagen hun har bæsjet:) hehe. Aldri gått over 48timer mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-5 ganger daglig ca....Vært litt mindre de siste dagene, som hun har begynt å få litt mme - har bæsjet 2 ganger rett etter hverandre per dag, til samme kl.slett.DE giga-bæsjebleiene! Må vaske hele babyen! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flere ganger daglig i førsten, så en gang om dagen ca., nå i det siste har det vært flere dager mellom. Nå venter jeg veldig på at hun skal gjøre noe, for vi skal på babysvømming i morgen.....Har ikke gjort noe siden natt til fredag. Når hun endelig bæsjer, så kommer det RIKELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rekorden" vår er 10 dager... Da begynte jeg å bli litt bekymret... Alt inntil en gang pr 14 dager er normalt for de som bare får mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...