Gå til innhold

Når er det vanlig med tidlig UL? :)


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den man får på sykehuset som er gratis, er i uke 17 ca. da får man vel egentlig se det meste. de ser om den har alle hjertekammer, og hjernen er ok og sånne ting.

vil man ha en privat ul før det, annbefaler de å ta det i uke 12.

da ser de best om det er noe galt med babyen, og ser på nakken og neseben osv.

kjønnet er litt vansklig å se ettersom den beveger mye på seg og kan snu seg mye rundt. men man kan jo være heldig =)

 

jeg skal på ul om en uke. det blir i uke 12 =) spennede!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Uke 12 it will be ;) *gleder meg!!!!!*

 

Og man bestiller det på sykehuset?? Koster det mye?? Klart jeg må se babyen min før uke 17!!! :) Det er jo alt for lenge å vente for en utålmodig frøken som jeg er ;)

 

Lykke til på din UL, forresten :) Får håpe du er en av de heldige ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man ha før den du skal ha på sykehuset må du gå privat og det koster ca 1000-1200. kommer ann på hvor du bor og hvor du skal. men jeg synes det er verdt det jeg da.

 

greit å vite at alt er bra med den lille før man sprer det til alle rundt seg synes jeg.

første legetime bestiller du fødeplass og når du får svar fra sykehuset får du også beskjed om en ordinær ul som du skal ta der.

jeg var på helsestasjoen i uke 5/6 og har allerede fått plass og ul =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det verdt, så absolutt!! Jeg skal vel bestille på røntgen-senteret her, vil jeg da anta :) Jeg ville ihvertfall ikke sagt fra på jobben før jeg er helt sikker på at alt er bra, mye må settes i gang til jeg skal i permisjon, litt kjedelig om noe skulle være galt :P

 

Jeg tror legen min tar seg av alt dette med fødeplass og UL.. Jeg får en journal i posten en av dagene, håper jeg har fått en dato for UL slik at jeg kan begynne å glede meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er det sikkert i orden vettu. hadde tenkt til å holde det hemmlig til jeg hadde vært på ul jeg og, men jeg sliter sånn med svangerskapskvalme at jeg måtte sykmelde meg og da måtte jeg fortelle det også =) det gikk heldigvis fint det =)

første jobbedag i dag etter to uker med sykmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja huff.. Kvalmen begynte idag for min del.. Håper ikke det går så langt at jeg må sykemelde meg, isåfall vil jeg prøve å unngå noen begrunnelse så langt det går :( (Hvis det er mulig...)

Godt du har kommet deg på bena igjen da :) Det verste av kvalme og sånt bør vel ha gitt seg når du har kommet såpass langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL ikveld, på volvat. Jeg er 6+4 og håper jeg får se hjertet slår...spent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass tidlig :) Lykke til da!! Regner med referat her imorra?? ;)

Jeg for min del vil vente 6 uker til.. Tror ikke jeg klarer å holde munnen lukket stort lenger om jeg får se noe nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at i Arendal koster ul 100kr (hundre kroner), kan ikke fatte at det går ann å ta over 1000kr for UL jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!? Blir jo billigere å dra til Arendal for UL da :P Hvordan kan det ha seg at det er så stor forskjell...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...