Gå til innhold

Hjelp - Jeg har blitt avhengig

Millapril

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe

Kjenner godt til det spillet der ja...var hekta på det før jeg...hmmmm kjeder meg igrunn, skal jeg tørre ? hehe

Ellers så går det voldsomt mye i kabal på ipac`en min hehe...med q-tips for å ikke lage for mye riper i skjermen LOL

Enkel underholdning for enkle hjerner??

Hmmm skjønner at dere kjeder dere... men bare nyt det for jeg lover at det ikke blir tid til å kjede seg når dere kommer hjem med ett lite krapyl. Jeg som hadde tusen planer for tida før termin...Må bare innse at ingen ting av det ble noe av. Men det gjør jo ingen ting så lenge hun er så skjønn, he he

Dette var dårlig gjort Millapril :-)

Nå har du fått meg hekta også og jeg som fortsatt har igjen åtte dager på jobb. Ja, ja litt avslapping må en jo ha innimellom. Hadde det bare ikke vært for at jeg ikke slapper av når jeg spiller, men får kynnere av det så...

He he farlig dette... nå sitter også jeg å spiller i melommom ammingen, blir litt irriert hvis snuppa våkner litt tidligere enn planlagt... he he

Blir spennende å høre hva jordmora di sier i dag da..... krysser fingre for at det er noe på gang snart

hehe, bra det er flere enn meg som er avhengig.

Har vært hos JM nå, og fått time til overtidskontroll på Ullevål på tirsdag om en uke! Da er det bare å holde ut til da, eller føde før. Helst det siste,

Kos dere med boblespill, det får i hvertfall tiden til å gå.

Annonse

He he... BiM og boblespill da går tiden fort..... jeg har jo også ei lita jente som også vil ha litt oppmerksomhet.... men foreløpig sover hun veldig mye.

Jeg håper virkelig det skjer noe før neste tirsdag, unner ingen å gå lenge etter termin...... Tror jeg fant litt mere fødestøv, så jeg sender deg over til deg..... la det i en lilla boble, så jeg håper du finner det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...