tina 79:) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Nå begynner tiden virkelig å gå fort! Tenk at det bare er 10 uker igjen!!! Også såååå mye som skal skje før den tiden! Jeg skal ha eksamen på fredag, vi skal selge leilighet, kose oss i påskeferien, pakke ned alt vi eier, flytte til rekkehus, hente alle babymøblene og barnevognen, vaske babytøy, henge nye gardiner, møblere nytt hus, handle inn de siste tingene som minsten trenger når h*n kommer, og nyyyyte våren!!! Er så GLAD i dag! Det er SOL i oslo, og livet smiler til oss!!!
kose endelig mamma Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hei. jeg har også bare 10 uker igjen. håper tida går fort, for begynner å bli litt lei og baby syk nå
tina 79:) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, jeg er også veldig babysyk... Det er så utrolig å ha et lite vesen som romsterer inne i magen, og jeg er veldig nysgjerrig på hvem denne lille personen er! Synes selv at ukene egentlig går ganske fort, men er forberedt på at dagene kommer til å bli tyngre og tyngre, kjenner jo det på kroppen etterhvert som magen blir større. Får bare tilpasse tempoet til formen fremover, og ikke gjøre mer enn jeg kjenner at jeg orker! Har iallefall ikke begynt å kjede meg ennå. Har mer enn nok å ta tak i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå