Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Er det vanlig med kvalme så sent i sv. skapet? Har i de siste to netter våknet av at jeg er kvalm. Hadde brekninger i morges men kom ikke noe. Har også hatt vondt nederst i ryggen, men det tenkte jeg kunne være bekkenløsning som har kommet tilbake. Har også hatt litt svake mensmurringer i magen spes i går kveld. Er dette noe som kan komme lenge før fødsel eller er det bare psyken som spiller meg et puss? Har ikke hatt noe slim eller noe utenom det vanlige ellers.. er 38+0 i dag.
kfitjar Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg har det også sånn. Jeg blir kvalm fordi jeg er så trøtt og sliten. Jeg er trøtt fordi jeg sover så dårlig om nettene fordi jeg har sterke mens smerter, kynnere, osv. Håper at det er en indikasjon på at fødselen ikke er så veldig langt unna...... Jeg er 36+6 idag!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Takk for svar. Jeg tror også at kroppen er litt sliten at det kan ha innvirkning ja, men egentlig har jeg sovet ganske godt i det siste og kynnerne har egentlig avtatt en del. hmm..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 dytter litt opp jeg for å se;)
MAMMA1 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Min erfaring er desverre at kvalmen kan komme å gå gjennom svangerskap.I mitt første var jeg kvalm fra morgen til kveld i hele svangerskapet, mens i dette avtok kvalmen en del i uke 24 men har nå kommet tilbake for fullt innimellom..tror det avhenger mye av hva jeg spiser nå, og da kan det jo reguleres litt iallefall. De mensmurringene kan komme veldig lang tid før fødsel, jeg har hatt ett par opplevelser i løpet av svangerskapet, og senest i går..er nå i uke 33. Kroppen kan bruke veldig lang tid hos noen til å forberede seg sakte men sikkert, mens hos andre er det ett av de første tegn på at noe skjer. Det er ingen entydige svar i ett svangerskap desverre:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå