Gå til innhold

når har dere tenkt å

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruke sportsvogn? ta vekk softbaggen altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall ikke før utpå sommeren. Frøkna har god plass enda både i Brioen og i Quinnyen. Kommer til å bruke bagene lengst mulig, og ser det heller an om det skulle bli plutselig trangt eller liggemotstand :D

Skrevet

Så lenge hun bare ligger bruker jeg bagen. Har softbag så der er det god plass. Men når hun begynner å sitte oppe kommer jeg til å bruke sportsvognen. Men regner med at det er noen måneder til enda. Utpå høsten kanskje?

Skrevet

jeg som ikke har brukt vogna en eneste gang enda.... tar vel bort baggen når han kan sitte selv

Skrevet

Tror nok jeg ikke kommer til å vente så alt for lenge, sånn etter påske, kanskje? Jeg har liten bag (Quinny) og stor baby... Ikke trangt ennå, og jeg har jo litt å gå på hvis jeg tar ut posen, men han har det ikke romslig nedi der heller. Hvis han våkner i vogna nå blir han fort misfornøyd, tror nok det blir bedre hvis han kan sitte litt oppreist i perioder. Ryggen på sportsvogna kan legges helt ned, så sånn sett går det greit å bytte over tidlig.

Skrevet

Vi har ikke softbag, men en sånn simobag. Tenker den holder en god stund til. Tar den sikkert ut i løpet av sommeren, så hun får sitte litt i vogna også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...