fire-solstråler Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 bruke sportsvogn? ta vekk softbaggen altså..
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Hvertfall ikke før utpå sommeren. Frøkna har god plass enda både i Brioen og i Quinnyen. Kommer til å bruke bagene lengst mulig, og ser det heller an om det skulle bli plutselig trangt eller liggemotstand
Stella:O) Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Så lenge hun bare ligger bruker jeg bagen. Har softbag så der er det god plass. Men når hun begynner å sitte oppe kommer jeg til å bruke sportsvognen. Men regner med at det er noen måneder til enda. Utpå høsten kanskje?
goytil Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 jeg som ikke har brukt vogna en eneste gang enda.... tar vel bort baggen når han kan sitte selv
bobby - nr 2 i juli Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Tror nok jeg ikke kommer til å vente så alt for lenge, sånn etter påske, kanskje? Jeg har liten bag (Quinny) og stor baby... Ikke trangt ennå, og jeg har jo litt å gå på hvis jeg tar ut posen, men han har det ikke romslig nedi der heller. Hvis han våkner i vogna nå blir han fort misfornøyd, tror nok det blir bedre hvis han kan sitte litt oppreist i perioder. Ryggen på sportsvogna kan legges helt ned, så sånn sett går det greit å bytte over tidlig.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Vi har ikke softbag, men en sånn simobag. Tenker den holder en god stund til. Tar den sikkert ut i løpet av sommeren, så hun får sitte litt i vogna også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå