Gå til innhold

Juni: EndorfinA, åssen gikk det i helga ???


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

er så nysgjerrig på hvordan det føltes, og hvordan lillefrøkna di tok det?

 

tenker det var digg for deg å være litt sammen med venner igjen, og bare ta hensyn til seg sjøl for en gangs skyld, balsam for kropp å sjel etter en så intensiv periode med baby..men det beste er vel å komme hjuem til stjerna tenker jeg??

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

 

Ja, det må jeg bare si, at jeg anbefaler dere alle på det sterkeste å gjøre det samme!

 

Det var ikke vondt eller fælt å være borte fra frøkna, så lenge jeg fikk en sms fra pappan i blant om at hun hadde det bra. Savnet henne ikke så mye, så lenge jeg hele tiden gjorde noe. Deilig å gå ut på byen, drikke så mye jeg ville, legge meg så sent jeg ville og bare skravle om andre ting enn baby :-D

 

De klarte seg fint uten meg, om enn med litt mer vræling enn vanlig, så er jo det noe man må regne med. Merket også at de to hadde blitt mye sterkere knyttet til hverandre på de to dagene også.

 

Og det var halt fantastisk å komme hjem igjen. Bare den følelsen der er jo noe alle bør oppleve innimellom. Selv om hun gliste stort virket hun nesten liltt sjenert da jeg kom inn døra igjen ;)

 

Så nå er det deres tur! Kom dere bort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for å svare på det noen spurte om tidligere; jo, jeg ammer fortsatt, men det er jo mindre enn før. Derfor tok jeg med meg pumpa og pumpet to ganger i døgnet. Merka når jeg kom hjem at produksjonen var blitt mye mindre, men den hadde heldigvis ikke stoppet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) takk for svar, kjempe-inspirerende for meg iallefall!=) skal ta meg ei helg i oslo så snart muligheten byr seg!! jeg ammer også kanskje 4-5 ganger i døgnet,og det er jo ingen krise, vi skal jo trappe ned uansett.

 

åh, det blir herlig med litt alene-tid med venner att=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...