venter_trollunge_nr2;) Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 Har akkurat kommet hjem etter opphold på sykehus....trudde faktisk ikke det kunne gå så langt at jeg måtte bli lagt inn pga uttørring. Fikk noen liter væske, men klarte jo ikke akkurat slappe av der da. Ikke gode senger og med ikke de mest blideste sykepleierne i verden. Jeg følte at jeg bare var til bry for dem. Skjønner ikke at de ikke kan smile litt iallfall, dagen deres må jo bli helt grusom når de går rundt sånn......Hadde de jobbet i service yrket hadde de fått sparken. Men møtte to blide da...... så noen smiler jo selvfølgelig:) Deilig å være hjemme igjen og kunne virkelig slappe mer av. Har skjønt at jeg ikke kan fortsette i samme tempo som før så nå blir jeg vel anmeldt for å ha for mange husdyr (hybel kaniner) pr kvadratmeter tihi...... Er blitt litt bedre, men skulle ønske jeg snart kunne få litt mer energi, 4 uker på sofaen har gjort sitt med kondisen Det mest fantastiske var at jeg fikk innvendig ultralyd, og fikk se lille nurket, var helt sprøtt. Den lå å vrei på armene og beina sine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8685492-svangerskapskvalme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå