Kanskjenr2? Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 I dag tok jeg EL test. Har lest at en sterk kontrolllinje og svak testlinje betyr at det ikke er EL, men i dag var testlinja nesten like sterk som kontrollinja. Betyr dette at det er EL? Trenger svar!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Høres ut som EL for meg, hopp i høyet! )
Kanskjenr2? Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Takk ska du ha Nå ska eg ringe til gubben og si at viss han vil lage baby, må han komme hjem tihi
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Den er ikke positiv før test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når jeg får positiv EL test, så er det ikke tvil om at den er positiv i det hele tatt! Men vil uansett tippe at EL er rett rundt hjørnet, prøv å teste i kveld igjen!!
Kanskjenr2? Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2007 ok, har uansett hoppet litt i høyet for sikkerhetsskyld
Carrie_81 Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Jeg lurer egentlig litt på det samme. For jeg tok to EL-tester i går, og på begge var test streken litt svakere (men ikke mye) enn kontrollstreken. Betyr det det samme som om teststreken ikke var synlig eller betyr det at eggløsning kan være på vei eller nettop har vært?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Man har alltid litt LH hromon i kroppen, så gjennom hele syklusen vil man sannsynligvis få en svak teststrek. Etter min erfaring, når teststreken er nesten like strek som kontroll streken, så får jeg enten helt positiv innen 1 - 2 døgn, eller så har EL nettopp vært!
Carrie_81 Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk for svar, da ble jeg litt klokere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå