Gå til innhold

Trenger hjelp! FORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok jeg EL test. Har lest at en sterk kontrolllinje og svak testlinje betyr at det ikke er EL, men i dag var testlinja nesten like sterk som kontrollinja. Betyr dette at det er EL? Trenger svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som EL for meg, hopp i høyet! :))

Skrevet

Takk ska du ha :D Nå ska eg ringe til gubben og si at viss han vil lage baby, må han komme hjem tihi

Skrevet

Hihihi ;)

GJØR DET DU !!!!!!!!

Skrevet

Den er ikke positiv før test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når jeg får positiv EL test, så er det ikke tvil om at den er positiv i det hele tatt!

Men vil uansett tippe at EL er rett rundt hjørnet, prøv å teste i kveld igjen!!

Skrevet

ok, har uansett hoppet litt i høyet for sikkerhetsskyld ;)

Skrevet

Jeg lurer egentlig litt på det samme. For jeg tok to EL-tester i går, og på begge var test streken litt svakere (men ikke mye) enn kontrollstreken. Betyr det det samme som om teststreken ikke var synlig eller betyr det at eggløsning kan være på vei eller nettop har vært?

Skrevet

Man har alltid litt LH hromon i kroppen, så gjennom hele syklusen vil man sannsynligvis få en svak teststrek. Etter min erfaring, når teststreken er nesten like strek som kontroll streken, så får jeg enten helt positiv innen 1 - 2 døgn, eller så har EL nettopp vært!

Skrevet

Tusen takk for svar, da ble jeg litt klokere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...