Gå til innhold

da stikker jeg til legen...

Anbefalte innlegg

vet ikke hva legen skal snakke om, men er jo greit og få med seg en hver samtale. hun jobber jo på sykehuset. helt siden klokka 5 til morran i dag har jeg drømt at hun sier at de skal legge meg inn for infeksjonen har blitt værre. Jeg føler meg værre også, så kan jo være at kroppen min sier i fra at noe ikke er helt som det skal. Jeg bare håper at lillegutt ikke blir smitta.=( da vet jeg ikke hva jeg gjør.! Men men, prøve og tenke positivt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8685288-da-stikker-jeg-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel det var et skjipt besøk...hehe..ho skulle prøve og tøye meg litt, men rakk ikke opp æ gett..hehe...sånn er det når man ligger og vrir seg av smerte..gjør så vondt å få dytta en hånd opp i privaten. men hun anbefalte meg sex, da ville det mest sannsynlig skje noe. =). tok ikke noen andre prøver, men skal til fastlegen i morgen og sjekke der. Men lillegutt hadde det helt fint og lå kjempe langt ned i bekkenet så hun fikk ikke målt hode. Men hun regna med at han kom til å veie mellom 3500 og 3900 nå ha ble født=) skulle prøve og tøye og ordne neste uke, viss det fortsatt ikke hadde skjedd noe.=)

men ho var flink da=)

Annonse

bare synd han ikke vil ha sex nå. han syns det er litt ekkelt. Skjønner jo det. stor mage i veien. Men jeg begynner og merke kraftige mens smerter nå så kan jo hende det skjer noe snart. var ikke godt i natt hvertfall, får håpe det går over til rier....(krysser fingre), men kan jo bare være at jeg må på do. Går dere ofte på do og gjør nr:2 om dagen? noen ganger er det lissom opp til 3 ganger....helt sykt....

er ofte på do med nr2 ja!! Ikke bare 3, men gjerne 4-5 ganger og!! pluss at jeg er mye løsere i magen enn vanlig... festlig...

Husker forrige gang at jeg var mye oftere på do den siste uken, eller var det bare helgen...? Er jo ikke lenge igjen for oss nå, så kroppen gjør seg jo klar på alle mulige måter...

Skal også ha påskebarn, og det hadde vært perfekt å kunne nyte påsken hjemme.... Med min kjære, den lille, solveggen (-nye hagemøbler) ett glass vin, påskelam og stooort påskeegg, he, he...drømme, drømme... men ingen tegn til at noe er i gang enda...17dager til termin

Lykke til;-)

har brukt de i snart to uker jeg. hakke skjedd en dritt gitt...Men det sies jo at fødselen skal bli lettere fordi de gjør livmora sterkere, men at etterveene er ganske harde, men de gjør at livmora trekker seg fortere tilbake...

vi får bare krysse fingrene..=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...