Gå til innhold

Dette med lutealfaser og testetidspunkt

Anbefalte innlegg

Når man har kortere lutealfaser enn gjennomsnittet/det vanlige, vil man da også få tilsvarende tidligere resultat enn de som har lengre faser? Eller vil et evt festetidspunkt være omtrent det samme om man har lutealfase på 10-12 dager som de som har 14 dager, og dermed gi en positiv test på omtrent samme tidspunkt uansett faselengde?

Fortsetter under...

tror festetidspunktet er det samme uansett.

men selv det varierer fra 6-12 dager da.

jeg hadde veldig kort lutealfase før, men fikk pos. tester ca rundt 8-10 dpo.

nå er jeg på 14 dpo, og fikk en tynn, men lilla strek på billigtesten min.

får vel teste på nytt i morgen for å se om den er blitt sterkere. *håååper nå*

hvor mange dpo er du?

12 i dag. Negativ test lørdags morgen, ble ikke positiv etter noen timer engang, så tror vel håpet er ute (hadde jo såååå håpet i går da, når tempen steg til uante høyder, men er nede på et mer normalt nivå i dag selv om det fortsatt er høyere enn det pleier "på denne tida", se http://www.fertilityfriend.com/home/15ab65). Jeg har tro på at du er gravid, jeg Lioevr, og håper SÅÅÅ at den blir boende denne spiren hos deg!! *krysse fingrene*

begynner å lure på om testen stemmer.

blir så sinnsykt kvalm når jeg tar meg en røyk, masse stikninger i venstre sida, supervonde/harde pupper, sinnsykt trøtt os sliten for tiden...

du har jo antakeligvis testet for tidlig du da vennen.

hva med å ta en test sammen med meg i morgen tidlig? bare for å sjekke. hi hi

synes tempene dine ser fine ut jeg da :) dippen kon også for sent i forhold til det den pleier. 10 dpo, var det ikke?

sjekk min da :)http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb

har ikke tempet så mye denne perioden faktisk, men kjenner jo tempene godt igjen nå. he he

Vi skravles vi, vettu :o)

Har fulgt med på kurven din (eller de 3 tempene om jeg heller skal være realistisk, haha), spent som alltid, og tempene dine er jo høøøøøye! Blir nok test i morra. Eller, siden jeg har superstabil syklus med 12 dagers lutealfase, så venter jeg kanskje til onsdag hvis ikke det kommer noe i morra (fordi jeg er så tålmodig - haha, det var tidenes vits, tester nok i smug i morra). Nesten så jeg løper rett og tisser på glasset mitt nå, men nå har jeg jo drukket og vært på do to ganger allerede siden jeg stod opp, så bør vel ikke. *Holde seg fra testing*

Jeg er leeeeeeeeeeeeei av å være desperat prøver!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...