Gå til innhold

Influensa er det noe vits å gå til doktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har vert syk siden fredag høy feber har hoste og det verker i hele kroppen spesielt oppåver nakke skuldre og har konstant hodepine. Men er det noe vits å gå til doktor.. Vi som er gravid får vell ikke noe medisin alikevell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes vel ingen medisin mot influensa. Ta febernedsettende men ikke ibux og hold sengen. Ikke bra for babyen å bli overopphetet heller. Slapp av og drikk mye vann så får vi bare håpe at det går over snart.

Skrevet

jeg hadde influensa for et par uker siden, hadde veldig tørr hoste så jeg mistet til slutt stemmen. Gikk til legen og fikk en hostesaft på resept, det hjalp meg sånn at jeg hvertfall fikk sove om natta, så det kan jo hende det er noe han kan gjøre for deg, kanskje han kan forkorte ned tida det tar å bli kvitt influensaen...

Skrevet

Synes du bør oppsøke lege hvis du har høy feber og høre på råd evnt sjekke babyen. Det er ikke bra med feber når man er gravid. Du kan ta paracet for å roe feberen, annen medisin er uaktuell.Hadde selv virus og bronkitt for noen uker siden, og sliter litt med hosten enda fordi det var ingenting å få av medisin.

Skrevet

Hostesaft er kansje bedre en det eg har bedøvd halsen med i helga.Fikk eg komentar fra sambo her i natt når eg satt naken med den kjempe magen (har termin 30 april) Og drakk krekling likør rett fra flaska. Han syntes det var noe med det bildet dær som ikke var helt rett:):)

Før pepperen kommer nå ta der med ro det var ikke noe store mengder det var snakk om :):):)

Skrevet

Jeg gikk til legen og fikk resept på hostesaft...en sånn veldig mild type som jeg kunne ta barnedose av.. Det hjalp litt på tørrhosten. Hadde influensa, luftveisinfeksjon og bihulebetennelse - ikke rart jeg var dårlig mente legen:) Måtte bare ta det med ro, hvile og drikke mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...