prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 med førstemann husker jeg jeg kjøpte en liten hvit drakt riiimelig tidlig,bare for jeg hadde så lyst..denne gangen tør jeg ikke tenke tanken engang..
Trønderjente82 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har ikke kjøpt noe enda, tror ikke jeg kommer til å gjøre det før utpå sommeren heller. Vil du vite kjønnet når du er på UL da?
Ioren Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg kjøpte to grønne bodyer i forrige uke, er 11 + 3 i dag, så burde vel ha venta litt... Men de var så nydelige og små at jeg ikke klarte å la være=p
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 tjiih,må nok vite kjønn ja...er altfor nyskjerrig til å la være..hva med dere ? visste kjønn med de to jeg har og:o)
Trønderjente82 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er også for nysgjerrig til ikke å vite... Håper på gutt jeg da jeg har ingen jentenavn... Hehe
Ioren Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 jeg vil også vtite kjønn, er for nysgjerrig til å gå til oktober uten å vite ja...=p Håper på jente jeg, for vi blir ikke enige om gutte navn=P hehe
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 hehhe,og hva i alla dagar skal nå vi håpe på da,som verken har jente eller guttenavn!hehhe! stygt redd for at det blir en ekstra betalt ul på meg om de ikke klarer se det på den ordinære...rein tortur for meg å vite at det er fullt mulig å få greie på det,bare at de ikke greide det på meg.. hvilke navn har dere tenkt på da? eneste JEG har tenkt litt på,er martin..men aner jo ikke om sambo er enig da..
Ranveig R Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Har ikkje kjøpt noko, fordi vi har det aller meste etter førstemann. Dersom det på ultralyden skulle vise seg å vere jente kjem vi vel til å kjøpe litt jentetøy, det er begrensa kor moro det er å kle ein nyfødd jentebaby i lyseblått berre fordi det var det storebror fekk då han vart fødd ) Eller, eg har forresten kjøpt noko - garn til å strikke ein nydelig ulldress av. Blir mangefarga stripete og kjempesøt!
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2007 hihi,vi har samme "problem" her,med to gutter fra før..en tng er nå at det er blått,en annen at d står baby boy o.l på mye av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå