Gå til innhold

Kjære tess24


Yana

Anbefalte innlegg

Jeg las et innlegg fra deg på fredag der du sa du var uønska gravid, men i dag leser jeg at du har fått mensen. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.... ja hva skjer? Er det en oppmerksomhets greie dette her? Sorry altså! Men en begynner jo å lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, "anonym" - IKKE hopp på sånne konklusjoner, det provoserer bare! Vi pleier å være ganske gode venner her i Desemberklubben, og da venter vi heller og hører. Er så kjedelig med sånne innlegg som legger opp til krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva det er så tror jeg Tess har det vanskelig. Så ikke flere anonyme innlegg. La heller Tess få svare selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) begynnte og blø på søndag.. skal til legen på torsdag og sjekke.. tok en ny test i dag og den er fortsatt possitiv...pratet med helsesøster i dag og hun mente det kunne være igjenn noen hormoner etter svangerskapet , el at jeg rett og slett har blødning i svangerskapet... går og tenker på det samme selv.. vet det virker rart.. men syntes det et TEIT av anonyme og blande seg inn.. jeg sitter da ikke her og juger om sånt"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd en eller flere ganger i løpet av de første månedene i alle mine tre savngerskap. Den første gangen endte det i spontanabort.

 

Det er jo mulig du har en spotanabort, det er jo ganske vanlig. Eller det kan også være graviditetshormon som henger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hatt en del spontan aborter jeg oxo... så kan hende det er det... huff... ikke morro det her... men håper igrunn det er et hormon som henger igjenn.. hadde hvert det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff håper det ikke er noe spontanabort på gang. Det er ikke artig:(

Siden det ikke var planlagt graviditet så får vi vel håpe på at det er hormon som henger igjen.

Blir spennende å høre på torsdag når du har vært hos legen.

Tenker på deg her veit du:) og lurer hvordan det går med deg:)

så du må holde oss oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, hmmm... får håpe det er hormoner som henger igjen ja. Er enig om at det er helt unødvendig av anonyme å prøve å provosere slik.

uanz må du ha lykke til på torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...