Gå til innhold

Flere som venter nr 4??

novembernr4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 4 i august,men de 3 andre er store..Den minste min er 14,så blir jo stor forskjell dette..Jeg husker jo at det var slitsom til tider da de var små,siden de var så tette,men så ble de som søsken veldig gknyttet også..Så det går nåkk helt topp skal du se..Er vært alt det,du får aødri den tiden igjen..var i allefall den fineste tiden jeg har hatt i mitt liv..Lykke til..

Britt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om alt går bra, og det håper jeg inderlig( er bare 5 uker) får jeg nr 4 i januar 08. Har to jenter på 8,5 (tvillinger) og en jente på 6,5.

Har ønsket meg denne graviditeten en stund, så håper på å bli stolt 4 barns mor.

Skrevet

Venter nr 4 i desember. Har 3 gutter fra før og dei er 16 14 og 10 år så dette blir spennende. Håper på ei lita jente:-)

Skrevet

Hei.

Venter nr 4 i slutten av november. Fra før har jeg gutt 10 og tvilling jenter på 2. Er frmdeles i sjokk, men håper det snart går over

Skrevet

Jeg venter også nr 4... har fra før to gutter og ei jente. De er 17. 14 og jenta 11 år. Så det blir en atpåklatt det her:o) Venter jente denne gangen. (Ny pappa) Vi gleder oss veldig alle sammen til hun kommer..;o)

• 2 uker senere...
Skrevet

tok test i går - og nr 4 er på vei. Syv år siden sist. Men det blir gøy og spennende med en attpåklatt!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi venter nr.4 nå snart. Har fra før jente, gutt, jente, og venter nå gutt......

:)

Skrevet

skjønt å lese innlegget ditt! deilig å høre om mødre med flere barn som koser seg hjemme :) Lykke til med fødsel til sommeren!

Hilsen mamma til snart 4 tette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...