Sissimori Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 I natt våknet jeg av at magen var knallhard,og det gjorde vond(Skikkelig mensensmerter).Magen var stram og hard i mange minutter. Har hatt det sånn noen netter på et tidsrom over ei uke, men i dag har jeg vondt i lysken også. Er det normalt at kynnerne blir LENGRE og SMERTEFULLE på slutten? Er i dag 37+2. Har hatt masse kynnere i hele svangerskapet, men de har ikke vært så vonde tidligere. Er det dette som kalles "maserier"?
Kris. Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hatt det sånn i 7 uker nå og vært innlagt to ganger... er nok kroppen din som modnes. Jeg skal ta ks på onsdag om noe ikke har skjedd til da.. totalt utslitt nå! Lykke til
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 huff..håper virkelig ikke at kynnerne blir værre etterhvert...har hatt kynnere i flere uker nå,og enkelete er skikkelig vonde! er i uke 31 nå,så har enda lenge igjen..
Pinklady og Amalie Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Hei på du! Jeg har oknet hver natt nå av fryktelige vonde kynnere. PÅ lørdag var det så vondt at jeg måtte gråte en skvett! Føden sa at dette var nok bare modningsrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå