MissBehave Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Er inne på min tredje dag med sterke magesmerter.Har ikke noe blod etc,men jeg er urolig allikevel. Bör jeg bare slappe av ?
Topsy med Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Hvor langt er du på vei? det er vanlig å ha smerter når livmoren vokser vet jeg..har selv hatt en del smerter, men ikke noe blod. Legen sa til meg at det var helt vanlig...
MissBehave Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Ok, da slapper jeg litt mer av her. Er bare i uke seks, så ikke så langt på vei. Har mistet så mange ganger, at jeg begynner å bli livredd for å miste igjen
Måånestråle Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg hadde masse magesmerter i uke 5 og 6. Halve nettene lå jeg på badegolvet og grein fordi det var så vondt. Legen sa at det kunne være livmora som prøvde å kvitte seg med inntrengeren, men at det ikke var noe spesielt å gjøre med det, annet enn å prøve å slappe av. Heldigvis har inntrengeren min klamret seg godt fast, og jeg har ikke vondt i magen lenger. Jeg er nå 8+5, og har blitt kvalm i stedet.... LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå