Gå til innhold

Emmaljunga city cross eller cerox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg velge???forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ceroxen er breiere en city crossen. vi velger city crossen med tanke på at den skal bak i bilen og vi har ikke stasjonsvogn. vet også at det har vært en svakhet på ceroxen i forbindelse med håndtaket som kan snus.. på city crossen kan ikke håndtaket snus, men en kan snu bagen eller sportsvogn delen så det holder for oss iallefall:-) men gå inn på emmaljunga.no å sammenlikn hvis du er i tvil.

Skrevet

jeg har svart på dette på den tråden som heter teutonia mistral el emmalj city cross - du kan ev lese mitt svar der. Vil tilføye at det er veldig lett å ta av sportsdelen på city crossen, og det er ev mulig å snu sittedelen m ungen i vogna. Idag sov gutten min når jeg kom hjem fra trilleturen, da klikket jeg av sportsdelen og bar den inn m han oppi. Han veier 11kg;-) var litt tungt, men ikke verre enn at det er mulig.

Skrevet

Jeg valgte Cerox med softbag. Det at det kan være en svakhet med det vendbare håndtaket, (aldri hørt noen som faktisk har Cerox si det), er jo i så fall en garanti-sak! :) Jeg likte Ceroxen fordi det først og fremst er en fullverdig sportsvogn! Den er lav, stødig, god plass i hele vognperioden, og de punkteringsfrie hjulene var gode å trille. Nå får jeg en mai-baby, og da er jeg heller ikke avhengig av en så lun bag som de som får om høsten/vinteren. Det bør du evt. tenke på! Citybagen er jo lunere enn f.eks en softbag. Lykke til med valget, og husk å bestille tidlig, da det kan være lang leveringstid på enkelte modeller/fager!

Skrevet

Var i butikken idag, de sa at det er kommet en ny patent på det vendbare håndtaket på ceroxen. De hadde forøvrig ikke fått en eneste vogn inn til reklamasjon pga av dette..

Tror det blir cerox med softbag på oss også. Hardbagen vil uansett være for liten til høsten når man skal ha pose i vogna, så da er det like greit med softbag. Tenkte å bare bruke pose i sportsvogna, og ordentlig trekk rundt, det holder vel med det som heter fottrekk??

Skrevet

hadde en simo kombi som fkk flyskade. fikk meg en ny cerox for kanskej 1 mnd siden. det eneste jeg er skuffa over er at emmaljungaen er mye mindre i liggedelen. uten tvil. med en stor gutt så blir den vel ikke brukt så lenge. men jeg er veldig glad i den nå!!! flott med handtak som kan dras over. spesielt nå når lillegutt har blitt så stor. hadde ikke den muligheten på den forrige vogna, men når du blr vant til det elsker du det!

har en EW sky som jeg irriterer meg litt over siden det ikke går an der!!

Skrevet

Har en gammel simo kombi. Den er kanskje litt smalere i liggedelen enn ceroxen, men det er ikke snakk om mange cm. Men den er kortere, så ceroxen kan brukes lengre. Mulig de nye simoene er annerledes???

Skrevet

min simokombi var fra 2004 eller 2005. den var både bredere og lengre!. ingen tvil:) men for å si det sånn. var veldig glad i simoen.men klar for en ny vogn. hadde sikkert kjøpt emmaljungaen selv om jeg hadde vært klar over forskjellen. så at den var litt mindre.. men lukka vel øya for det!!

Skrevet

Lengre enn 90 cm?????

Min gamle simo var vel fra 2000 tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...