Gå til innhold

I dag er dagen !:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..før dagen ;)

Jeg skal inn å ta noen prøver i dag og til journalskriving. Noen som vet hva som kommer til å skje?? Skal ta keisersnitt i morgen (om ikke barnet har tenkt seg ut naturveien i dag da )

Jeg er ganske nervøs, klokken er halv åtte og jeg har sjansen til å sove litt til men blir bare til at jeg vrir meg i senga.

I kveld leverer vi ettåringen til mormor og da ser jeg ikke henne før på onsdag. Det blir kjemperart !!I Ettåringen våknet klokken halv syv og fikk komme opp i senga våres. Tenkte at dette er siste gangen vi ligger tre stykker her, fra nå av blir vi fire :)

kveld skal vi kose oss med deilig middag bare jeg og samboer, tross mine 97 kg ! :)

Ha en fin dag damer !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en kjempe fin dag du også, og lykke til(",)

Kanskje det skjer noe iløpet av dagen vettu;)

Skrevet

oy så spennende . Du er i allefall snart i mål og det må være en deilig følelse. Ønsker deg lykke til uansett hvordan babyen kommer. Missunelig jeg da. Gleder meg til lillejenta vår kommer.

Skrevet

Åh... lykke til! Du er heldig som snart får sett babyen din. Kos dere ordenlig i kveld, du og samboer....kan bli ei stund til neste gang. Kjempe viktig å ta vare på hverandre også.

Skrevet

Lykke til og kos dere masse:)

Skrevet

Lykke lykke til! misunnelig :o)

Skrevet

Så spennede.Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Tusen takk! Det var ihvertfall veldig spennende ! :)

Jeg er førstemann i morgen og skal møte opp på sykehuset klokken halv syv ! Alle legene og jormødrene jeg møtte i dag var bare så snille med meg i dag :)

Møtes vi på dinbaby.no etter hvert? :)

Skrevet

Spennende da! Lykke til med alt da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...