Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 Jajajajajajaja,detta går virkelig bra!!!inatt sov han fra 7-06.10 - nesten rundt. han prøvde seg nemlig 02.45 til 03.15!tenkte at nå er vi tilbake der vi starta,men han sovna relativt fort og sov til ti på syv!!!!han er FLINK!!! og jeg er så glad:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 19. mars 2007 #2 Del Skrevet 19. mars 2007 så flott. Er så glad for alle som har unger som ikke sover så lenge om natta, og som nå får ungene til å sove rundt nå. Jeg vet ikke hvordan det er. Har en som sov 12-14t hver natt uten mat siden han var ca 3mnd.Før det var han våken en gang for mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Del Skrevet 19. mars 2007 Oisann:) du har vært heldig du da:) her var det opptil 3 amminger mellom kveldspupp 19 og morgenpupp 07..så teknte at det var på tideå gjøre noe nå!og det har heldigvis lykkes så langt..håper det fortsetter sånn iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er ikke anonym:) skrev det over her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 19. mars 2007 #5 Del Skrevet 19. mars 2007 Så deilig at avvenningen går bra! Jeg bør vel prøve snart jeg også. Karsten har vært i litt dårlig form (pga tenner?) og har kommet inn i en dårlig vane nå. Fra 18-06 så har jeg ammet 5-7 ganger i den siste tiden... Da får jeg tenke på din avvenning når jeg skal ta mot til meg og avvenne selv! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #6 Del Skrevet 19. mars 2007 uff,det var MANGE ganger..ja,det er egentlig bare å ta mot til seg å komme igang..men det er jo viktig å være motivert for det!den første natta er definitivt den verste,men så går det bare en vei..ihvertfall her..og jeg har inntrykk av at det gjør det hos de fleste..jeg gruet meg veldig til å begynne også fordi victor ikke er så stor og kanskje har behov for måltid på natta..men den gang ei,tydeligvis var det bare kos han var ute etter..første natta drakk han masse vann,andre natta to ganger og inatt bare en gang..men vi har jo ingen garanti for de neste nettene,men tror og håper på at vi er på god vei til noe bra ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå