Gå til innhold

ikm i dag....syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

idag har jeg ikm...har kjent murringer så tr er nok på vei da..tenkte jeg skulle stikke på apoteket å handle litt nesespray,etc å slenge med en test når de åpner..men føles så bortkastet når man kjenner d murrer....hater denne uka før ikm altså..

har hatt mange symptomer på graviditet,men disse kan vel så være bety at tr kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lille My:) Kult m samme nick!! hehe... Kjenner meg også igjen i overskrifta di, hadde ikm i går, og ble syk igår...snufs, kjedelig m influensa... Jeg tenkte egentlig å vente til etter påske med å prøve ordentlig, mista i 7.uke tidligere i år, så har hatt en pause. Men ble likevel litt betenkt idag, hehe..bruker alltid å få mensen på dagen, og den har enda ikke vist tegn til at den kommer. Må innrømme at jeg nettopp var oppe på badet og tok en test...en slik billig-test da..bare for å sjekke. Men den var negativ da. Men ble ikke skuffa, like greit egentlig, da jeg hadde tenkt å vente. Det er jo også ganske tidlig å teste, men sist gang testa jeg positivt 3 dager før ikm!! Har du noen fra før da? Vi har ingen, så dette er første gang. Hvor gammel er du?

God bedring-klem fra meg :o)

Skrevet

Hei..jeg er prøver på nr 3..Jeg er 24 blir 25 i år..er helt sylta her og feber..blir så lei...håper tr ikke kommer..hadde vært såååå fint:)men den kommer vel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...