gledeseg:) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Godt å se at det er flere som holder koken i nattens mørke!! Eller, det vil si, er jo kipt at flere av dere ikke får sove, men kjekt å ikke ligge her mutters alene å kjede seg.. For jeg kjeder meg!!! Gav opp tankene på å sove da sambo begynte å snorke gitt, he, he.. Så da ble det sofaen neste på meg... Og BIM!!! Hva hadde vel verden vært uten?? Og så har jeg rukket å bli høygravid siden jeg la meg tidligere ikveld!! Artig, artig, tiden flyr og vips så er vi foreldre=) Har ikke helt trua på at vi kommer til å gå tiden ut da, men det gjenstår å se... Hvordan står det til med dere andre? Bortsett fra kriblende armer og bein? Har dessverre ingen råd å komme med:/
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Alt bra ellers, stivner litt til i bekkenet av og til, men ellers i toppers form. Ja jeg og prøver sofaen i natt, og snorkende samboere vet jeg alt om. Jeg tror heller ikke jeg går til terminen men.... kan ikke gå ut ifra det heller, for da blir jeg vel mannevond hvis jeg går over tiden. Er dette ditt første barn?
rampen_ Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 her var det mannen som måtte flytte på seg. -jeg nekter å gi fra meg senga:) så, lå alene i natt også.. -er så lei av den evinnelige snorkinga, og jeg våkner så mye lettere enn før..
gledeseg:) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 He, he, er ikke bare, bare med den snorkinga, nei. Men har ikke hjerte til å kaste ham på sofaen når han skal på jobb og jeg kan sove så lenge jeg vil... Han var ikke helt fornøyd da han fant meg på sofaen i stad. Han får dårlig samvittighet, men skjønner ikke at det bare er fordi jeg sover MYE lettere nå;p ikke greit å være mann alltid, he, he..
rampen_ Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 nei, hiver han ikke på soffan.. men innpå rommet til snuppa:-) hun har 90-seng og er ikke så veldig stor selv iom at hun er fire år.. så de netterne han snorker, får hun besøk av ham:-) og hun syns ikke det gjør noe at pappa snorker:-)
rampen_ Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 enkelte ganger så bytter de bare plass da, slik at han legger seg i senga hennes , og hun kommer til meg:-) sååå kos
gledeseg:) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 Det høres jo i grunnen veldig koselig ut da:) Sambo har aldri snorket før nå de siste ukene:( eller kanskje det bare var jeg som sov MYE bedre tidligere?? he, he;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå