Gå til innhold

Mensen etter fødsel. kom den regelmessig...


Frk.Bibelstripp m/spire

Anbefalte innlegg

- hos dere med en gang ?

Jeg får den sånn annenhver mnd, begynner å bli litt irriterende!

Plutselig bare dukker den opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare hatt den to ganger enda og første gangen glemte jeg å notere når den var... Men nå er det på kalenderen, så nå kan jeg begynne å følge med. Tror det er vanlig at den er litt uregelmessig i starten... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn veldig uregelmessig, men den er heller ikke regelmessig nei.. Begynte på p-piller igjen denne måneden så regner med at den blir stabil igjen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått mensen for andre gang nå, på dagen 29 dager siden første gang... Det er vel det man kaller reglemessig :)

 

Første gang var den helt lett, denne gangen blør jeg litt mer og har litt vondt i ryggen men ikke noe spesielt vondt eller noe...

 

Men jeg tror det er vanlig å være litt uregelmessig og også ha en del vondt i begynnelsen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den enda jeg, men jeg går på ceracette enda, har i det siste hatt noen små blødninger, men legen sa det kan være pga ceracette.

Skal begynne på vanlige p- piller denne uken, håper faktisk jeg får mensen snart, har litt bedre kontroll da føler jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,ikke noe regelmessig her heller. Har hatt den 3 ganger(tror jeg) etter fødselen. Men aner ikke når den kommer. kan gå ett par måneder eller 3 uker. Irriterende,men neste gang skal jeg huske å krysse av på kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den igjen i midten av januar, også kom den igjen nå i midten av mars. Hoppa over en mnd jeg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...