Gå til innhold

Rastløse armer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen andre som opplever at armene ikke vil ligge i ro når dere legger dere om kvelden? Jeg har hatt det i beina og, men i det siste kjenner jeg når kvelden kommer at armene er anspent og "nøkkete", kanskje som om jeg hadde drukket utrolig mye kaffe. Er det noen som har erfaring og evt tips??? Noen ganger får jeg ikke sove pga dette.,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg må bare smile når jeg ser det her, leser at du har hatt det i beina også, har det sånn nå, ligger å klapper lakenet med føttene for å tilfredstille uroligheten, vet ikke hva det kommer av, eller hva jeg skal gjøre selv. Akkurat som jeg har sommerfugler i beina. Klarer ikke finne en god liggestilling heller. Bare så fryyyyyyyktelig rastløs, enda jeg er stup trøtt. Sitter her nå fordi jeg ikke får sove, og beina går ha ha ha. Men utrolig plagsomt.

Vi har en svane kontinental rammemadrass seng, som er soft på ene siden, og medium på andre. Tror den er altfor myk. Skulle fått meg en hardere seng. Ligger bedre på sofaen om dagen for å si det sånn. Vet ikke hvor langt på vei du er, men jeg er jo bare i uke 31, så jeg ser for meg 2 søvnløse mnd fremover. Phu... Det skal sies at jeg har vært sykmeldt hele tiden jeg har vært gravid pga komplisert svangerskap, og at jeg må ha tatt det med ro. Ikke bære, ikke løfte, ikke stå over grytene, ikke vaske, og jeg tror jeg rett og slett skulle hatt litt utløp for all opparbeidet energi!!!??! Jeg ønsker også å vite hva jeg kan gjøre for å få sove om natta. SOVEMEDISIN hihihi neida, kunne jeg aldri gjort, men fytterakkern det hadde vært godt med en hel natt søvn.

Skrevet

Ja sitter våken nå nettopp pga rastløse armer og føtter. Holder på å bli gaaaal, helt umulig å sove. Har tatt min magnesium og kledd på meg ullsokker. Dette holder det normalt i sjakk men i kveld/natt "lever" alt.

Det var nesten godt å se at det var andre som satt i samme situasjon

:-)

Skrevet

Hei igjen, fikk tips om ulltråd rundt ankelen... skal teste det nå. Natt i natt

Skrevet

Hei! Har også vært plaget med rastløse ben og armer!

For meg har bananer hjulpet bra! Smaker godt i tillegg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...