Gå til innhold

Skal, skal ikke??? Råd, ønskes sterkt!!!! (samme som BliGravid)

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Nå må jeg ty til hjelp her...

Testet positivt 15/2, to dager over ikm.

Begynte med en sa, 20/2, blødde 11 dager

Antok at neste ikm utifra når blødningene startet.

Hatt kjempeømme bryster, og antydning til elslim, men har desverre lite av sånne tegn gjennom syklus til vanlig. Stikninger på midten, men ikke på sidene, som vanlig. Trodde jeg hadde el.

Men så tror jeg jammen tante dukket opp på fredag, 2 uker for tidlig. Bittelitt, så litt mer utover helgen. Men dette har slett ikke vært noe normalt besøk av tante. Brukt ett bind om dagen, og ikke noe på natten. Nå er brystene fortsatt ømme, men ikke i nærheten av hva de har vært tidligere i uken.

Så, kommer problemstillingen, jeg skal planlagt begynne på Pergotime denne syklusen. (Var hos gyn og fikk resept rett før jeg ble gravid). Så siden jeg mistet, gidder jeg ikke la denne pp gå fra meg.

Tror dere at jeg at jeg har el, med blødninger eller er det en puslete tante som har kommet.

Skal jeg dra jeg på Volvat for å ta blodprøver som planlagt på dag begynnelsen av syklusen, før oppstart av Pergotime (på dag 5 (har tenkt å ta kontakt med gynekologen per tlf før oppstart))?

Huff dette blir komplisert....ååååhhh jeg har ikke lyst å vente en hel syklus (inntil 40 dager) med å starte på pergo....har ventet lenge nok!!!!

Håper noen orker å sette seg inn i dette tullet mitt!!!

På forhånd tusen takk for interessen, og riktig god natt :o)

Forvirret klem fra...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...