Gå til innhold

hvordan reagerte foreldrene deres?

Gjest

Anbefalte innlegg

hvordan reagerte foreldrene deres på at dere var gravid? og evt foreldrene til barnefar om dere fikk noe reaksjon fra de?

mamman min ble utrolig nok glad (hadde jeg aldri venta) , stefaren min er litt negativ for han bekymrer seg for at jeg blir alenemor.. men det verste for meg syntes jeg var at mora til barnefaren reagert med å si at jeg ødela livet hans med å få ungen hans!! det var sårende når han faktisk først hadde sagt at han støttet meg uansett hva.... så kommer mamman hans og kjefter meg huden full som om jeg var alene om å lage ungen..

Fortsetter under...

mamma ble kjempe gla hun også!! :) takket være hun så er emilia fortsatt i magen min... barnefar vill eg sku ta abort og klarte nesten tvinge m eg til det.*grøss* er sååå gla for at eg sa NEI!! pappa er gla han også, men som din så bekymrer han seg over at eg må ha ansvaret alene med den lille.. men han gleder seg veldig nå, bare 5uker igjen!! :)

"svigers" gleder seg som unger!! hehe.. blir første barnebarn i familien så de gleder seg veeeldig.. (andre barnebarn kommer 4mnd etter emilia) hehe.. :P venninnen min, som er sammen med lillebroren til pappan til emilia venter også en jente, 4mnd etter meg :) kjempe koselig!! :) <3

kjempeflott at de tok det så bra og at svigers reagerte sånn, nei så morro da, blir jo flott med to små som er så tette i alder å, de kan jo leke sammen etterhvert og sånn.. de blir vel søskenbarn ller noe sånn?:)

håper å kanskje få ett bedre forhold til farmor til lucas jeg å for vil gjerne at han skal ha henne i livet sitt så håper at hun blir mer positiv når hun ser at alt går bra:)

Annonse

blir første barnebarn for mamma, men svigers har allerede en liten gutt, så blir ca 10mnd mellom min og deres;)

Jeg må få poengtere at jeg ikke alltid har hatt et godt forhold til henne.

Var sammen med kjæresten min i nesten to år, og da hadde vi ikke noe godt forhold i det hele tatt, eller dvs vi pratet bare ikke sammen, ikke av noen spes grunn.

Hun er kjempe fantastisk nå da, hun sier (hvis det er noe du vil jeg skal ta opp med han (barnefar) så bare si det til meg:P Hun har også sagt at jeg bare må komme hvis det er noe jeg vil prate om osv, Er ikke så lett siden det er moren hans heller da:p

og så Jeg har alltid hatt et veldig godt "venninne fohold" til søsteren hans, vi er like gamle, så henne har jeg godt kontakt med enda=)

Og så har mamma kontakt med hans familie.. tror kanskje det ligger i at de fortsatt ikke har gitt opp håpet om at vi skal bli sammen...?

Men har tenkt på den dagen han gifter seg, eventuelt får et nytt barn, om mitt barn da vil være "godt nok".. skjønner?

Annonse

seriøst..!!??!? Hvis jeg noen gang hører det ordet!!

satt på skolen og skulle finne på "morsomme" teamer og ta opp i prosjektet vi skal ha om oss selv. og læreren min fant det morsomt at jeg kunne skrive om løsunger!!

tror aldri jeg noen sinne har blitt så satt ut!

eg har det beste forholdet med farmoren til emilia.. "typen", kaller han det i gåseøyner eg siden vi holder på litt enda, men ikke er sammen.. VELDIG innvikla forhold.. men hvefrtfall hans familie har vært som en familie nr2 for meg.. ble sammen med han da eg var 13 og vi har så og si holdt sammen siden da, selv om ting e mer innviklet nå... men hans familie har alltid vært kjempe grei med meg.. eg reiser av og til opp til de uten han også, bare for å komme på besølk og snakke litt. kjempe koselig :) farmoren til emilia har til og med invitert meg og emilia til syden neste sommer, sammen med min vennine/svigerinne og hennes jente som blir 4mnd yngre enn snuppa mi :)

familien hans støtter meg kjempe mye og gleder seg til å bli besteforeldre.. :) moren til pappan til emilia prøver også å snakke fornuft i han og få han til å ta mere ansvar :) så gla eg har hun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...