Gå til innhold

HJELPE MEG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innlagt på sykehuset fra fredag til lørdag pga rier, men de gav seg etter noen timer. Riene resulterte i 3 cm åpning, men ble skrevet ut igjen. Jordmora og legen sa jeg sikkert kom tilbake innen et par dager... I går og i dag har jeg hatt rikelig med blodslim hver gang jeg har vært på do, og litt murring i mage og rygg. Nå i sta når jeg skulle på do kjente jeg etter om jeg kunne nå livmorhalsen, og det gjorde jeg... Jeg kjente vannposen og hodet til babyen!!!! Kommer nok til å skje noe her snart tror jeg... Jordmora jeg går til har fått beskjed om blodslimet, så hun mente det ikke var lenge til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøje meg, kunne du kjenne babyen? Nei da kan det ikke være lenge før du har en liten baby i armene. Masse lykke til! :o)

Skrevet

så heldig du er ...

*missunnelig*

Lykke til da.. når den tid kommer :)

Skrevet

Ja, jeg er ikke i tvil om at det var hodet nei... Når jeg presset litt kjente jeg vannposen som kom fram rundt...

Skrevet

Høres herlig ut..snart så har du en søt liten unge i armene dine.Lykke til

Skrevet

Takk for det!:) Har ikke skjedd noe enda da, men skal til jordmor i dag kl.11.30, så det blir spennende å høre hva hun sier..

Skrevet

Oi så spennende da =) Sikkert både litt ekkelt og rart og herlig på en gang =)

Lykke til med fødselen din da =)

Skrevet

oy det må være litt av en opplevelse. Skikkelig missunelig jeg da. Få høre hvordan det gikk til jm da. Ønsker deg masse lykke til . Du er snart i mål.

Skrevet

Er ganske spent nå ja... Skal holde dere oppdatert!:)

Skrevet

lykke til da!!!! hold oss oppdatert!!!

klem

Skrevet

Ja, du må ha masse lykke til -er nok ikke mange timene til du er mamma:)) Heldiggrisen!

Skrevet

Ja, nå har jeg vært hos jordmor.. Hun sa det var noe på gang ja, men mente det kunne ta tid også. Jeg gikk med 3 cm åpning i 7 uker sist svangerskap, så det kan jo ta uker også. Men denne gang har jeg blodslim og mensmurringer da, så jeg tror det skjer noe snart. Det må sies at jeg er kun 34+2 da, så på en måte hadde det vært ok om han hadde blitt der han er en stund, men jordmødrene mente det ikke var noe problem hvis han kom nå.. Blir lei disse mensmurringene da, så det er fristende å tøye litt på livmorhalsen selv ogsåda..

Skrevet

hvordan gjør du det da?? hørtes skummelt ut

Skrevet

ja blir spennende dette. Hvordan tøyer du på livmorhalsen selv? Er i uke 40 i dag og litt smålei.Ønsker deg masse lykke til fremover. Kanskje litt greitt og gå noen uker til før lillemann kommer.

Skrevet

Jeg kjenner livmorhalsen godt når jeg har to fingre oppi der, så da setter jeg dem i åpningen og presser fingrene fra hverandre...

Skrevet

Er ikke det litt farlig å gjøre det selv da? Hadde aldri jeg turt!

Skrevet

ville ikke hatt nurke ut når jeg bare var 34 uker på vei.. babyen har d jo best der inne en stund til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...