Gå til innhold

Hjelp... tror jeg mister melka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet inn her før, om det samme problemet... nå er jenta mi 4 mnd og jeg føler at det er kun på morgenen at jeg har nok melk.. synes det er så trist, for jeg liker å amme,.. Fikk råd om å prøve amme te, men den jeg kjøpte smakte helt forferdelig, at jeg ikke klarer å drikke den.... finnes det flere smaker? Trenger tips om hvordan jeg skal beholde melken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp tråden med tips om å øke melka;-)

Alt funker ikke for alle, men finn ut om det er noe du kan prøve :_)

- fenugreek(bukkehornkløver) kanskje du kunne prøve det. Frøene knuses og spises.

Skrevet

Har du får mye melk tidlig på dagen? Kanskje du da kan pumpe i mellom måltidene får å opp produksjon

Skrevet

Jeg blander litt eplejuice i ammeteen, da smaker det bedre.Også med annen juice var ok.Lager en kanne om kvelden og setter i kjøleskapet.Lettere å drikke "ice-tea" enn varm te, jeg drikker mer på denne måten.Fungerer bra! Er enig at amme-teen ikke smaker best!

Skrevet

Det er veldig fint at du liker å amme

Er det sånn hverdag, eller er det de dagene hun suger mest??? Det er normalt at du føler at du har lite melk om kvelden.

Kankje hun har økedag?? eller

Natt amming øker melk prduksjonen, Det er viktig drikker mye, og spise sunt. Suppe er jo godt og sunt

Ring ammehjelpen, eller helsestasjon om mer hjelp

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...