Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mange som er "plaget" med trøtthet nå på slutten. Til og med i helgene må jeg legge meg nedpå noen timer midt på dagen. Har så mange planer, men orker bare å gjøre halvparten av disse hver dag. Prioriterer gåturene hver dag fordi det er bra for bebisen og også for meg, men etterpå er jeg sliten. Gleder meg til å ha overskudd igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er som å lese om meg selv:)

Du er ikke alene!!! Har også store planer hver dag,men får ikke gjenomført disse. Gåturene er også blitt kortere,men det ordner seg vel etterhvert som man har født og kommet til hektene igjen. Kan ikke huske at jeg var slik første gang,da var jeg innmari trøtt i begynnelsen av svangerskapet.

Uansett så lykke til videre,ikke såååå lenge igjen.

Skrevet

Da er vi flere, men for min del henger det nok sammen med maange doturer om natten, og urolig søvn- ingen gode stillinger. Noen dager er det ikke veldig mye jeg har gjort nei....Det er nok en grunn til at vi får perm. 3 uker før termin;-)

Skrevet

Jeg er trøtt hele tiden, også når jeg tar meg en liten blund midt på dagen. Stuper i seng før kl. 22 hver kveld, men får ikke nødvendigvis sove... Slitsomt det der! Jeg jobber fremdeles, og det gjør det ikke akkurat bedre!

Skrevet

ha god samvittighet for at dere legger dere ned å sover på dagen. mot slutten kan jo baby komme når som helst og ofte begynner jo det om natta. da er det anbefalt med soving på dagen for å ha krefter til den stor dagen:) ZZZZzzzzzz....

Skrevet

JA! Har blitt veldig trøtt igjen nå på slutten. Tar meg som regel en lur etter middag eller når jeg ellers måtte føle for det. Tror det er smart å lytte til kroppen, og sove litt hvis man kjenner at man trenger det. Plutselig kan jo fødselen være i gang og da er det nok en fordel åha så mye energi som mulig. Skal nok se at det blir bedre, lykke til!:)

Skrevet

Fint å høre at jeg ikke er alene. Ja, vi må ta vare på oss selv og hvile når vi trenger det. Lykke til jenter!! Nå er det bare 38 dager igjen for min del :)

Skrevet

Trøtt, ja!!! Utrolig irriterende. Jeg er også oppe et par ganger om natten, og merker også at jeg blir fort trøtt om dagen. Deilig når jeg legger meg på sofaen og min skjønne treåring kommer med teppe ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...