Gjest Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 hei.. sitter her med mye mensmurringer/smerter og det presser litte grann ned i skjeden/nederst i magen(vanskelig å forklare).. det stikkert også av og til oppi der... neon så vet ka det her e for noe`?? er det noe på gang?? er 35+2 nå... vet ikke om hode har festa seg men babyen sparker mye opp i ribbeina så tror hun hvertfall har snudd seg nedover... noen som har en anelse om hva dette kan være??? de mensmurringene/smertene begynner å bli veldig ubehagelige...
ninsoer Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 hvis du er i tvil ring føden.. har aldri hatt mensmurring så vet ikke hvordan d kjennes ut.. men den ned presset du snakker om høre ut som slik jeghadde d når babyen presser hodet lengre den i bekkenet.. da fikk jeg ofte sånn stikking oxo.. men man kan få sånn stikking av modning oxo.. hadde sånn stikking fra uke 34 mener jeg..
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 okay.. tusen takk for svar. har hatt litt mensmurringer å sånn den siste uken.. men ikke sånn nedpress.. kan det være hode som fester seg eller er noe på gang?? noen andre som vet? har forresten litt murringer i korsryggen også.. men ikke hele tiden...
_Mita_<3 Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Hm.. tror det er at hode holder på å feste seg.. holder ¨på med det samme selv.. ikke noe behaglig.. vært hos legen nå to ganger i denne uka.. han sier det er nok for at hode holder på å feste seg og at det vokser så det kan gjøre litt vondt..(det strekker seg også) men ta kontakt med JM el føden om du er usikker el engster deg veldig.. bedre å høre litt ofte en at det plutselig skjer at fødselen er i gang el no.. Håper dette hjalp kanskje bittelitt:) lykke til:)
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 tusen takk for svar dere håper det er bare hode som fester seg da.. vist det ikke gir seg i løpet av natten får eg ta en tlf til føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå