Gå til innhold

Surr med antall uker og termin..???


Rosalille og sjarmtrollene

Anbefalte innlegg

Jeg var på innvendig ultralyd forrige mandag, altså for en uke siden. Siden jeg ikke aner når sist mens var, så syns jeg det var en grei måte å prøve å finne ut hvor langt jeg er kommet. Da sier han til meg at jeg er 6 + 3 og at jeg har termin 5. november...men...stemmer dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan stemme det, jeg er vel 7+1 å har termin 5 november men det er regnet utfra mens da, jeg hadde første dag i siste mens 4 februar (26dagers syklus) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, tusen takk for svar :o) Var veldig raskt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så rart .. for jeg og hadde siste mens 3 feb.. men med vanlig termin kalkulator blir min termin 11 nov. som er helt feil for jeg vet akkurat når jeg hadde el og det var bare 8 dager etter 3 feb.. så når jeg regner utifra el er jeg 7 uker på vei i mårra.. må jo være det som er riktig vel>?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer litt ann på syklusen din åsså... men man vet jo aldri, og enhver termin du får oppgitt opererer jo med ett slingringsmonn på pluss minus to uker... så man kan ikke vite sikkert.. jeg vet ikke når jeg hadde el, men siden det ikke er så mange dager å velge mellom for min del tror jeg unnfangelsen fant sted den 14 februar ;)

jeg er forresten 7+1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja syklusen min er alltid på 26 dager.. og hadde el og da befruktning 11 februar.. :).. så jeg er temmelig sikker..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...