Gå til innhold

magen er falt ut ;).. i bare uke 7??


NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

nesten flaut.. hva skjer.. ?? har hatt to fødsler fra før er det derfor det vises så fort på meg ?.. vet at jordmora har sagt at jeg har stooor og fin morkake.. kan jeg produsere større morkake enn andre?.. ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei snart jo..litt flaut.. flere som meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben....hehe....folk trur jeg laaaaangt på vei allerede...nærmest pinlig. Så sier jeg bare nei, jeg er bare feit, jeg. For det er litt tidlig å bekrefte svangerskapet syns jeg da. Er omtrent like langt som deg, har termin 5.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her,men helst om kvelden da er den skikkelig ille... Ha så lyst til å si det....

har en liten en på 14 mnd oxo så dette blir hektisk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj :) ja.. men mest kos da :).. uff jeg er heldigvis sykemeldt.. hvis ikke hadde de andre settt det med en gang.. kan ikke forstå hvorfor den kommer så tidlig.. er ikke spes tjukk heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var jeg også, men ikke noe å gjøre med! Jeg kjøpte meg en tøff mammabukse som går under magen og som ser helt vanlig ut, jeg. Angrer ikke et sekund på det og bruker den ennå enda jeg er laangt kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også begynt og få mage, og jeg er bare 6+2 uker på vei...er liksom så oppblåst. har allerede lagt på meg 2 kilo, ennå jeg er veldig forsiktig med hva jeg spiser... dette må jo snart gi seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...