Gå til innhold

eg prøvte en av våtserviettene til gullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

var tom for dopapir, så fant en pakke våtservietter eg aldri har åpnet.!!fyyyy som det svei da!!glad eg aldri har brukt det på lillegull!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og har hatt eit par sviande eksperiment med våtserviettar. Bruker heller ikkje det på guten vår.

Skrevet

Hehe... Dette er en av grunnene til at mange, oss inkludert, bruker Mesoft-kompresser fra apoteket, kun tilsatt rent vann.

Skrevet

det er det eg og bruker. men kjøpte en pakke våtservitter,for alle sa det var så praktisk på tur osv, og alle eg har snakket med brukte kun dette på babyene sine.så tenkte det ikke kunne være så gale...men glad eg ikke har brukt dem!!viss det svir så mye på meg, så må det da være enda værre for en følsom babystump!

HI

Skrevet

Hvilket merke var det?

Vi bruker av og til Coop Xtra sine. Og jeg har selvfølgelig testet dem på meg selv, og kjenner overhodet ikke ubehag eller sviing.

Skrevet

d var coop Xtra sine...kjøpte di for eg hadde hørt di var best

HI

Skrevet

Bruker klut, vi. Når vi er hjemme. Ute går det mye i dopapir, rett og slett. Funker faktisk veldig greit, og er jo ikke akkurat vanskelig å få tak i...

• 3 uker senere...
Skrevet

De fleste tester viser at våtserviettene inneholder masse skadelige stoffer og jeg ville aldri ha brukt de nedentil på meg selv! Langt mindre på babyen min!

• 2 uker senere...
Skrevet

bruke igrunn altid å prøve de på meg selv først.. høres sikkert rart ut.. men svir de ikke på meg så går det greit å prøve på babyer syns eg

• 4 uker senere...
Skrevet

har erfart at det faktisk er de billige våtserviettene -UTen parfyme så klart som er best.

• 3 uker senere...
Skrevet

De mesoft kompressene, hva er de laget av? Er de nedbrytbare?

Skrevet

Jaha, der sto det jo ikke hva de er laget av, bare hvor bra de er.....

Skrevet

*rødme*... Jeg leste ikke hva som stod, jeg... Bare kopierte inn linken... Sorry!

Skrevet

hva med å bruke intimwipes da? de er beregnet på å bruke 'der nede' ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...