Gå til innhold

noen som har termin i sep, okt. eller nov som bor i trondheim


salamander

Anbefalte innlegg

jeg har akkrat flytta fra oslo til trondheim og har selv termin 15. oktober.

merker at det ikke er så lett å møte folk, når det stort sett er alkohol inne i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jess ;) jeg har termin 5 november, og bor i trondheim =)

mangel på trøndere her merker jeg!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bodd borte i 4 år, men er fullverdig trønder. er det ditt første svangerskap? mitt første, leser bøker så det spruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er halvt trønder, bodd "hele" mitt liv i oslo men flyttet til trondheim i juni 2006, angrer ikke ett sekund ;) ja dette er mitt første svangerskap.. har så masse tanker, spørsmål og ikke minst hormoner!! skammer meg noen ganger ;) hvor gammel er du da ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner ikke så mye til hormonene, kun litt trøttere og pittelitt kvalm. skal begynne og jobbe snart, håper det går greit. har du vært på noen unersøkelser? jeg skal til lege på tirsdag. det er første gang. og felles jordmormøte i midtbyen 20. april.

jeg er 22 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg skal på første undersøkelse fredag 13 april jeg... ironisk.. ;) hmmm.... har du ordnet med jordmor eller ?? jeg tenkte å ringe sunnland det er vel de som er nærmest for meg... men jeg er så redd for at noe skal gå galt, så venter til jeg har vært hos legen...

har første dag i ny jobb i morgen... opp tili på heltid.. men må tenke langsiktig da, så kommer man seg vel opp ;)

snart 22 her og, i juli =)

 

PS: må man melde seg på det møtet ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må melde deg på, jeg ringte til jordmor i midtbyen for to uker siden (da jeg var 8 uker på vei) og fikk en av de siste plassene. anbefaler å ringe tidlig. de begynner med et felles møte for alle med termin i samme månde, så får man innkalling til privat konsultasjon etter det.

hvor skal du jobbe? det går sikkert helt fint. du er heldig som har fått heltidsjobb.

er du alene, eller har du en pappa i huset? min sitter å spiller bilspill, skal bli fint med en lekekamerat tror jeg =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki da skal jeg melde meg på i morgen! :)

jeg er 7+1 i dag.... tiden går sååå sakte.... :(

jeg er alene ja... er spent på åssen det går, men er innstilt å gira på å klare det, og "pappa" er informert så får vi heller se hva han velger å gjøre utav det, vil ikke tvinge på han noe ansvar eller sånn, kommer vel av seg selv etterhvert som magen (forhåpentlig vis) vokser :)

jeg skal jobbe på pirsenteret for en nystartet bedrift! blir spennende... måtte jo finne en heltidsjobb skjønner ikke så mye av det de skriver om støtte fra staten men tror jeg kommer best ut av det men en heltidsjobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen interesser i tillegg til magen? jeg er interssert i fotografi og kunst, har studert det i oslo og københavn de siste årene, kunne tenke meg å studere mere, men det får vente et års tid. holdt du på med noe nå? noe studierettet? jeg har deltidsjobb, skal prøve å få jobbet så mye som mulig å så lenge som mulig.

synes også det er litt vanskelig med de regnestykkene, men 6 relativt gode lønninger er i allefall bra.

tiden går også fortere når man gjør noe om dagen.

du klare deg nok fint, jeg er stolt av valget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg bor også i Trondheim, er gift og 23 år. Studerer. Har ingen barn fra før, men gleder meg mye:) Er straks ferdig med første trimester og da gleder og gruer meg litt til å fortelle det til alle sammen. Holder på med hovedoppgave nå, så det er litt slitsomt. Har vært mye kvalm og kastet opp en del. Hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har vært flink som har holdt det for deg selv så lenge! jeg fortalte det til alle i uke 9. jeg har kastet opp en gang, ellers kun litt små kvalm, tisser mye og er litt full i magen på en måte. er nesten redd det er tvillinger. og brystene er blitt mye større. når er termin dagen din?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tillegg til magen som får masse oppmerksomhet så går det en del i fotball da ;) shopping, snart til lille mirakel åsså håper jeg ;)

jeg tror nok dette skal gå fint.... henter masse god støtte andre steder, og vil dette mer enn noe annet ;)

jeg skulle egentlig begynne på studier til høsten, advokatsekretær, men dette utsettes nok ett år til nå ja ;) tiden går nok fortere når man jobber hver dag ja.. har i tillegg en deltidsjobb på elkjøp, så får håpe tiden går ennå fortere, og at lønningene blir størst mulig. men man må jo passe på å ikke stresse for masse åsså.. kjenner at jeg fort kan sove dobbelt så mye som vanlig om dagen =)

 

til lille drømmen: gratulerer til deg åsså :) det er sååå spennende.. gleder meg til å dele nyheten med kommende besteforeldre.. "tante" vet det allerede... ;)

 

ha en strålende kveld videre damer.. må lade opp til første arb dag i morgen... håper vi "snakkes" snart igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan er det å være ferdig med hovedoppgave og ikke nå riktig å komme ut i jobb, og samtidig ikke være student lengere?

jeg hørte om en dame som måtte utsette å levere for å få penget det første året, men det høres ut som en kjempe glipp i systemet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer medisin, så vi har et år igjen etter at vi er ferdige med hovedoppgaven. Planen er å studere videre også til høsten. Får se hvordan det går. Har mann i jobb, så han skal ta det meste av permisjonen. Han støtter meg mye, så håper det går bra. Hvis jeg blir mye syk eller noe, så utsetter jeg studiene et år.

 

Sov godt da damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på do!

trønder her og!

25 år,samboer,og allerede mor til to:o)

ser ut som det er mange trondheimsdamer her inne..kanskje vi kan arrangere sånn bimtreff etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess treff må man få til ;)

bra at det er flere trøndere der ute ;)

åssen er formen i dag ? bekymrer meg fortsatt for brun/rødlig utflod... :( huff... får håpe det går bra, jeg vil så gjerne at det skal gå bra!! Åsså måtte jeg ringe å melde meg syk til første dag på jobb grunnet morgenkvalme... jess, det var den jobben. men men. søkte på ett par andre..

 

ser det er to tråder her nå vet ikke hvem som er i bruk ??

tatta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Artig at det er så mange trøndere.. Jeg er 25 år, er 11+2 i dag.. gleder meg til å fortelle familie og venner til helgen:) Det blir bra med BiM treff.. venter til vi er over den magiske grensen da kanskje.. ? Ha en fortsatt fin kveld damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...