Gå til innhold

Guttemamma :o)!


lille trille :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Så at du var innom og ville bare si takk for sist - koselig å treffe andre med små!! :) Håper alt står bra til med store og små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Takk det samme til deg også.....

Har du lyst å treffes igjen snart? Kunne tenke meg å få samlet en gjeng for å ta en lunsj eller en trilletur eller noe!?!

Har selvfølgelig mistet lappen med tlf ditt her hjemme ett sted....rotehue for tiden...:o)

Kan du ikke sende meg en pm med nr ditt på igjen eller så kan du kanskje sende meg en sms hvis du fortsatt har nr.

Det er ei til her inne på des klubben fra Moss, som også bor i nærheten av deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gjerne med på både lunsj og trilletur jeg! Har omsider funnet igjen lappen med ditt nr på, så da skal jeg få sendt nr mitt på den ene eller andre måten. Flere rotehuer for tida ja, sambo er ikke alltid like imponert ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra.... Ja jeg føler jeg er skikkelig inni denne såkalte "ammetåka". Roter bort og glemmer ting hele tiden.

Var hos legen på torsdagen med meg, men var så sikker på at det var onsdagen, så jeg hadde ordnet med barnevakt og vekket guttene tidlig for å bli ferdig før jeg møtte dra å levere de og komme meg til legen. Og så skulle jeg bare sjekke en ekstra gang på kalenderen og der sto det torsdag gitt!!! Oppgitt? JA!

Storegutt har vært/er skikkelig forkjølet og sover dårlig både på dagen og natta. Slitsomt. Samt en nattamming med minsten. Det har ikke blitt mye søvn i det siste Håper det blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...