Gå til innhold

Noen som vet hvor fort EL-tester slår ut som gravitest? Må en vente helt til IKM med de også?

Anbefalte innlegg

Har IKM om 5-6 dager, men er KJEMPE utålmodig... Noen med erfaring?

Noen som evt. vet hvilke gravitester som er mest følsomme? ( Har CB vanlig og billigtester strips liggende).

Fortsetter under...

Mener å ha lest at billigstripsene er mer følsomme enn cb (i alle fall enn digitalen). Tror Eltestene kan slå ut før ikm, men usikker på om man da skal få klart positivt resultat, eller om det holder emd en svak strek :o)

På vanlig CB (ikke digital) står det i allefall at man kan teste inntil 3 dager før venta mens =0)

Åååh håper vi kan slå følge til 1.tri !!!!!

ÅÅÅÅÅ det hadde vært bra... Jeg føler meg liksom litt gravid. Iallefall mentalt sett... Uff, ikke lett å bli klok på denne kroppen. Har blitt så fort gravid de andre gangene, at jeg nesten foventer å bli det igjen, men må vet forvente at det tar litt mer tid med en eggleder mindre. (Selv om de sier at det ikke skal ha så alt for mye å si).

Har du testet Knætta?? Du hadde jo så mange symptomer!

Annonse

hehe nei ikke alltid lett å skjønne seg på denne kroppen vår.... =0)

Nei har ikke testa enda, er jo 2 dager etter deg, så er jo altfor tidlig å teste enda. Men du kan tro jeg er frista. Veldig frista!

Men er rimelig sikker på at jeg er gravid, eller så er det no rart med kroppen min denne pp. Kan jo være at exu`en i januar har kødda opp systemet mitt skikkelig da. Håper ikke det........ Tenkte uansett å teste fredag/lørdag om ikke tanta har dukka opp (ikm mandag).

Enn du, noen symptomer? Når tenker du å teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...