Gå til innhold

Lurer på om jeg må ta en pause...

(Muskat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk. Er sliten. Er i uke 31, og magen er stadig oftere stein hard med mens-liknende smerter. Er forkjølet, har forkjølet 3-åring i huset, og det er en uke til neste eksamen. Skal klare meg gjennom de neste par ukene, men så... har bare lyst å sykmelde meg, men har ikke tid... vil så gjerne bli ferdig med dette skoleåret...

...og hadde egentlig tenkt å gå rett på neste skoleår og, men nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje burde være hjemme et år allikevel. Sukk. Kanskje det blir bedre når forkjølelsen går over og eksamen er ute av verden...

Skrevet

du kan jo evnt studere deltid da, kjære deg.

Ikke bare-bare å være tobarnsmor heller, og du har jo ekstraansvar i tillegg til studiene med studentrådet også!

Husk at du fort blir en bedre mor om du har tid til å ta vare på deg selv også!

Og husk at dersom du får sykemelding, kan du utsette eksamener uten at det går utover stipendandelen din.

Leit å høre at dere er syke, får håpe at du snart blir bedre, og gjenvinner krefter!!

men kanskje du skal vurdere det? å studere deltid? /ta resten av studiene på litt lengre enn normert tid. Husk at du har rett til å utsette eksamener osv!

Syns du er bra tøff jeg, som holder det tempoet du gjør!

Stor klem fra meg

Skrevet

Takk for oppmuntring:-)

Er bare at jeg har så inderlig lyst å bli ferdig med skolen så fort som mulig. Men det er klart, går det utover barna og helsa, er det jo ingen vits! Jeg får se det an når vi er friskere og mannen min er hjemme igjen fra olja!

Skrevet

ja, det lønner seg ofte å se ting an litt når en ikke er helt på bunn!

Og livet er jo ikke akkurat mye lettere når en er syk og sliten!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...