Gå til innhold

gruer meg....


kiara85*snartmammatil2*

Anbefalte innlegg

i morra drar jeg til danmark og er borte helt til fredag.... hjelp... skal være uten lille jente mi så lenge :S

huff....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi!! Det var tøft! Hva skal du der, da? Går sikkert helt fint, vet du!:) Men skjønner kjempegodt at du gruer deg.. Vi skal antakelig ha barnevakt for Ingeborg fra lørdag til søndag (første natta borte), og jeg gruer meg til det..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på klassetur... jeg må være med på den for å kunne gå opp til eksamen....

men ho får jo masse tid sammen med pappan sin da... dem kommer nok til å kose seg masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Veslejenta di og pappaen får det sikkert kjempefint sammen, og kanskje synes du det blir litt fint på tur også?!:) Også blir det helt herlig å komme hjem til dem når uka er over!!:) God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det kommer til å gå så fint så! Jeg har vært på svalbard fra torsdag og kom hjem i går! Det gikk veldig fint og snupp koset seg masse! Ringte hjem 5-6 ganger om dagen og fikk masse meldinger om at hun hadde det bra, så da klarte jeg å slappe av mer. Eneste ulempen var at hun har blitt sååå forkjøla..

 

Kjempe god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...