Gå til innhold

Han spiser og spiser og spiser og spiser -alt!!!

Anbefalte innlegg

Har først funnet denne side idag. -spennende!!

Gutten min er helt utrolig glad i mat.

100 ml. mme

grøt (2 dl. vann)

100 ml. mme

1 brødskive, eplemos

100 ml. mme

stor!!!! por. middag

200 ml. velling.

Ja. Så mye spiser han. Han stopper ikke selv, men jeg siger det er nok.

Vekten er fin. 8750g og 72 cm. da han var 7 mrd.

Flere der har sultne barn??

Fortsetter under...

Heisann!

Har ei lita her som har veldi god matlyst, men ligg fint på snitt ang vekt.(8380g og 69 cm.v 6,5 mnd ) Ho vil ha alt mulig, men sånn er det kanskje med dei fleste på denne alder? ( ho et nok en god del mindre enn din da...) Har problemer med å få ho til å akseptere middag... men det kjem seg vel, forhåpentligvis. Er veeeeldi gla i graut, Havre m apr. og banan. Og små brødbitar, og frukt.

Her og har vi en spisegutt! Sikker på at hadde jeg doblet grøtporsjonen hadde han spist det....men lager bare en porsjon altså....

Synes dette med middag er vanskligst, jeg lager for det meste selv, og da blir det litt mål som "en dæsj" og lignende! :)

HS hadde nok sagt noe dersom det var noe uvanlig tenker jeg!

Magnus er 10,2 kg alt, vet ikke helt hvor lang men for en mnd siden var han 68....(da var han 9,7) og hs komenterte bare at det er godt å se babyer som er i godt hold...

Annonse

Vi har og en som spiser alt, og det er vi som setter begrensningene. Han var 8250 og 70 cm ved 7 mnd, men trur nok at han har lagt på seg meir no, for det er først siste måneden me er begynt med ordentlig mat. ny kontroll i morgo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...