Gå til innhold

Huff, mannen min har sånn uflaks!

Anbefalte innlegg

Han og faren hans reiste på tur i dag, de skulle først til København i dag og gå på konsert med Kim Larsen, og i morgen skal de dra videre til Amsterdam og være der i to netter. Da de kom til flyplassen i dag tidlig fikk de først vite at flyet deres var kanselert på grunn av at det flyet de skulle med ikke klarte å lande siden det snødde så voldsomt. Etter mye om og men fikk de tilbud om å dra et par timer senere til Bergen og så ta fly videre derfra til København. På det flyet var det derimot bare en ledig plass, men de fikk satt seg opp på venteliste på en plass til, og heldigvis var det noen som ikke kom, så de kom seg endelig av gårde. Nå har de endelig kommet seg fram til København, men konserten begynte for en time siden, så den rekker de nok ikke. I tillegg til dette ringte nettopp mannen min og var rimelig frustrert, for det viser seg at bagasjen deres ikke har kommet fram. Huff, syns så synd på dem nå! Ble litt langt og rotete dette, men måtte bare syte litt på deres vegne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8680446-huff-mannen-min-har-s%C3%A5nn-uflaks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, sånn uflaks da. Mannen min har vært i Østerrike og stått på ski noen dager nå, er på vei hjem nå. De mellomlandet i København og der var det visst helt krisekaos. De ble veldig forsinket, men det gjør jo ikke noe når de bare skal hjem egentlig, værre for mannen din som tross alt skulle rekke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...