Gå til innhold

kan noen der ute hjelpe meg? (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen..

noen som vet om hvordan man kjenner selv om man har åpning??

min vagina har blitt "stor" flaut å si d, men jeg fikk faktisk hele hånden min oppi der... har også vondt i magen, men føler at legen ikke tar meg alvorlig.. de ser bare domt på meg hver gang jeg kommer å "klager på vondt i magen" jeg er 32+5 i dag,,, jeg har så vondt nedentil at jeg gråter... gråter hele tiden, får ikke sove.. d er vondt uansett hva jeg gjør.. (går, står, ligger) føler at jeg skal presse hele tiden.. fikk bekreftet at jeg ikke hadde bekkenløsning... og at alt annet hva normalt... men må kanskje legge ved at jeg var til lege 7.mars og da sa de at barnet mitt ikke har lagt på seg på en mnd.. så hadde d ikke gjort d til 21.mars så skulle de vurdere om å sett igang fødselen.. men ellers var alt normalt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å sjekke åpning må du finne livmorhalsen og være ren på hendene.

Tror du egentlig bør ringe jordmor på føden og få deg en innvendig ultralyd for å finne ut hva som presser..Kan være at babyen har sunket ned i bekkenet og det skaper trykk..uansett du kommer ikke til å bli trygg før du har fått det sjekket..vet det er kjipt å mase på legene, men det er derfor de er der..hvis du skulle føde nå går det jo bra med babyen, men du burde vel helst ikke føde på kjøkkengulvet.

Ring..krev at de tar deg på alvor.

Skrevet

Har du ringt?

Skrevet

har du ringt.. håper virkelig d..

JM tar deg nok på alvor.. og d er jo enno for tidligt at den kommer ut.. såsant de klarer å stoppe er nok d d beste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...