Gå til innhold

Påskeegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere gi påskeegg til juli-barna? i så fall, hva har dere tenkt å putte oppi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg dropper påskeegg til minstemann, men mulig jeg gir påskeegg til størstemann (les; mannen)... :oD

Skrevet

Jeg har tenkt å gi til lillegutt, men vet ikke helt hva jeg skal legge i det da. Tenkte kanskje på en leke, litt babykjeks, og kanskje et par sokker eller noe sånt. Koselig å gi noe ihvertfall, siden jeg og mannen min alltid gir til hverandre =)

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg skal gi eller ikke. Men var jo en god ide med en leke og kjeks og sånn da.:) Men jeg elsker påskeegg selv. Får håpe påskeharen legger igjen et egg til meg også:)

Skrevet

Det er mammaen min som er "påskeharen" her i familien. Ifjor fikk de to eldste, og jeg siden jeg hadde et barn i magen - hehe!

Nora vil ikke merke at de to andre får noe hun ikke får, så vi holder oss nok til de to eldste, ja! Om ikke hun får et par Marie-kjeks, da, en sikker vinner!

Skrevet

Hun skal få et påskeegg med litt kjeks og en leke oppi tenkte jeg:-) Ellers er det til hun eldste jeg kjøper ordentlig påsekeegg til:-)

Skrevet

Hmm, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. Men det hadde jo vært utrolig søtt å finni et lite ett og puttet oppi en leke eller noe :o) Så hadde han hatt litt å stulle med.

Skrevet

Har ikke tenkt på det før jeg så dette inlegget, så skal nok ikke gjøre så mye ut av det i år! Men er nok mulig mormor kommer med noe :-P(siden vi skal være med henne i påska)

Skrevet

nei ikke i år!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...