Gå til innhold

Påskeegg


tæssejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg dropper påskeegg til minstemann, men mulig jeg gir påskeegg til størstemann (les; mannen)... :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gi til lillegutt, men vet ikke helt hva jeg skal legge i det da. Tenkte kanskje på en leke, litt babykjeks, og kanskje et par sokker eller noe sånt. Koselig å gi noe ihvertfall, siden jeg og mannen min alltid gir til hverandre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg skal gi eller ikke. Men var jo en god ide med en leke og kjeks og sånn da.:) Men jeg elsker påskeegg selv. Får håpe påskeharen legger igjen et egg til meg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mammaen min som er "påskeharen" her i familien. Ifjor fikk de to eldste, og jeg siden jeg hadde et barn i magen - hehe!

 

Nora vil ikke merke at de to andre får noe hun ikke får, så vi holder oss nok til de to eldste, ja! Om ikke hun får et par Marie-kjeks, da, en sikker vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal få et påskeegg med litt kjeks og en leke oppi tenkte jeg:-) Ellers er det til hun eldste jeg kjøper ordentlig påsekeegg til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.. Men det hadde jo vært utrolig søtt å finni et lite ett og puttet oppi en leke eller noe :o) Så hadde han hatt litt å stulle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det før jeg så dette inlegget, så skal nok ikke gjøre så mye ut av det i år! Men er nok mulig mormor kommer med noe :-P(siden vi skal være med henne i påska)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...