Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 http://www.babyshop.no/kampanjer.htm 4000 kr for hele pakken!! Vi kjøpte Simo barnevogn til første barnet. Helt grei vogn. MEN, har nå kjøpt Quinny vogn og er superfornøyd!!! Pakken de har på babyshop denne mnd er bar så utrolig bra!!! Anbefales på det sterkeste!! Stolen var best i test på NRK sitt FBI
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Eneste er at jeg ikke er helt komfortabel med en sportsvogn som ikke kan endres kjøreretning på, samt at det ikke er bøyle på den...
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Den quinny vognen jeg har kan man ihvertfall snu setet på det viste han meg i butikken. Og den kom med bøyle
gledeseg:) Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Oi, oi, oi!! hadde det ikke vært for at alt allerede er i hus, så hadde jeg løpt og kjøpt!! Har ei venninne som er kjempefornøyd med den vogna!!=)
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 den vogna der kan du ikke snu retningen på)men får du i freestyle comfort,kan du det:o)
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 men sinnsykt bra tilbud! d skal de ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå