Gå til innhold

Mye utflod, hvit/kremete og luktfri.....

Anbefalte innlegg

1 uke siden el/til IKM og jeg har fått så mye utflod at jeg nesten føler at jeg har tissa på meg til tider.... Og brystene er kjempeømme, stikker og er veldig følsomme. Har aldri opplevd noe av dette tidligere...

Innspill?

Hilsen

Medlem av "innbildt svangerskap/symptomklubben"...... ;0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8679090-mye-utflod-hvitkremete-og-luktfri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på!! Dette lover bra! Jeg går også og kjenner etter symptomer, og innbiller meg litt av hvert. Har så lyst å teste med en gang, men har ikke IKM før om 5-6 dager. Det er vel i tidligste laget. Er så kjipt å få falskt neg. res...

Forresten: Noen som vet hvor fort EL-tester slår ut som gravitest? Må en vente helt til IKM med de også?

Jeg tok en test nå og den var jo selvfølgelig super negativ...

Med 1 uke til ikm pluss/minus så er det vel ikke så rart akkurat :o))

Jeg kan ikke ha tester i hus jeg, for jeg bruker de opp med 1 gang!!

men nå er jeg tom igjen, så nå skal jeg vente med å teste til jeg vet jeg er over ikm om ikke tanta kommer før!

......................hvis jeg klarer da.......................... ;o)

Annonse

hei vuggi vuggi :).. mine symptomer var masse vått hvitt utflod som jeg nevnte:).. så hadde jeg mange stikkinger.. ilinger på siden av magen.. mens smerter men mindre enn det en uke før mens.. og så var det tappen da.. har kjent litt på den noen pp.. og den pp det var klaff var den helt gjemt.. klarte ikke å få fingeren så langt bak til tuppen av tappen at jeg kunne kjenne den..:).. ellers hadde jeg høy temp >:)... lykke til.. høres ut som dere snart kommer etter nå >:).. bli såå koselig.. :)

klem

ja :>)... skal lære det jeg vet ;) ok.. sett det på do .. *smiler*.. ta fingeren inn i skjeden og kjenn etter en tapp.. den er hard og myk egentlig på samme tid.. er tappen rett nedover og åpen er det snart tid for mens..(men kan være forskjell på jenter der og ).. er den hard og lukket.. kan det tyde på at man er befruktet <:)..

håper du finner ut av det.. :)

nei nei.. >:).. det må da være måte på hvor lite vi tåler <:) nei tror nok at litt kjenning. og vanlig sex er helt ok.. men så lenge man passer på å ikke være skitten på fingrenen seff.. samt at man tar det litt forsiktig .. :)..

skal følge med <:).. når har du ikm?

Annonse

Jaaaaa er så spennende dette! Er de samme symptomene jeg hadde da jeg gikk med knøttet (tror jeg)...

Blir spennende å se om kroppen lurer meg eller om jeg faktisk kjenner den så godt som jeg tror! =0)

Vuggi vuggi: har også IKM mandag/tirsdag om ei uke!

Krysser fingrene for deg også, og alle dere andre her inne!

For en link til svar på ditt spørsmål om EL tester:

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Konklusjonen er at de slår ut omtrent samtidig med gravitester, såvidt jeg husker...men websiden er veldig morsom så ta en kikk..:)

(Jeg hadde iallefall fullt utslag på min EL test da gravitesten var positiv)

TAKK FOR HJELPEN DIZZIE!

Nå vet jeg at EL-tester er for eggløsning, og gravitester er for... :-) Da må jeg bestille nye gravitester gitt. Brukte den ant siste i morges (9 DPO), og den var selvfølgelig dønn negativ. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det... Visste jo at det var for tidlig.

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...