Yana Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Vurdere å spørre mannen min om han vil lese den. God norsk trening. Har mennene deres lest den og hva var reaksjonene?
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 har spurt min om han vil lese,men han takket nei "saklig.. som om det ikke var nok å se DEG lide gjennom svangerskapet og fødsel og den første tiden etterpa.. ikke faen om jeg skal LESE om det óg... spes ikke når det gjelder andre kjerringer" .. eller noe i den turen fikk jeg som svar
Lystpåentiljeg Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Aldri hørt om den jeg.Men her leser mannen kun blader med biler, båter og data i..
Stella:O) Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Tror nok ikke han vil synes den er like gøy som jeg. Jeg kjente meg som kvinne veldig igjen i boken. Men tror nok ikke mannen min ville likt den sååå godt. Men nå er ikke han noen lesehest heller da.....
mamman til nyttårsbarn Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Den har jeg aldri hørt om, men jeg tror nok at etter at to småtasser har lagt seg så vil nok ikke det være 1.pri - da er det aviser som gjelder!
Ylva og Mathilde Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Kunne godt tenkt meg å be han lese kapittelet hvor Anne Lindmo beskriver hvordan mannen lager grøt osv. Er litt sånn her i huset også, at han ikke tenker på sånt i det hele tatt, og at bare er jeg som ser at do må vaskes og at det er møkkete i gangen, at oppvaskhåndkleet må byttes og klutene kokes.. Menn har veldig liten praktisk funksjon egentlig.. Flinke til å bære da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå