Gå til innhold

Har mennene deres lest heia mamma?


Yana

Anbefalte innlegg

Vurdere å spørre mannen min om han vil lese den. God norsk trening.

Har mennene deres lest den og hva var reaksjonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har spurt min om han vil lese,men han takket nei :P

"saklig.. som om det ikke var nok å se DEG lide gjennom svangerskapet og fødsel og den første tiden etterpa.. ikke faen om jeg skal LESE om det óg... spes ikke når det gjelder andre kjerringer" .. eller noe i den turen fikk jeg som svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om den jeg.Men her leser mannen kun blader med biler, båter og data i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke han vil synes den er like gøy som jeg. Jeg kjente meg som kvinne veldig igjen i boken. Men tror nok ikke mannen min ville likt den sååå godt. Men nå er ikke han noen lesehest heller da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg aldri hørt om, men jeg tror nok at etter at to småtasser har lagt seg så vil nok ikke det være 1.pri - da er det aviser som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å be han lese kapittelet hvor Anne Lindmo beskriver hvordan mannen lager grøt osv. Er litt sånn her i huset også, at han ikke tenker på sånt i det hele tatt, og at bare er jeg som ser at do må vaskes og at det er møkkete i gangen, at oppvaskhåndkleet må byttes og klutene kokes.. Menn har veldig liten praktisk funksjon egentlig.. Flinke til å bære da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...