Gå til innhold

nå har jeg prøvd alt.

Anbefalte innlegg

i dag har jeg spist komla mase og føler bare jeg har prøvd alt for og få gutten men trur ikke han vil ut.løpt i trapper drikke en drikk og hatt sex men ikke noe hjelper men han får komme når han kommer hadde termin 16 mars

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8678964-n%C3%A5-har-jeg-pr%C3%B8vd-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fryktelig kjedelig å bare gå og vente på at noe skal skje. Trodde det begynte her i går, for jeg hadde regelmessige sterke kynnere/rier. Men jeg sovna og så gikk de over..... Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (noe jeg har veldig lite av....) og vente. Har heldigvis fått overtidstime ¨på sykehuset på fredag, det er ikke så lenge til.

Bra det er flere enn meg som begynner å bli lei. Trodde virkelig ikke det skulle bli så ille å over tiden, men det er skikkelig kjedelig.

Skal til JM i morgen og da blir det vel satt opp en time til overtidskontroll på sykehuset. Håper det ikke tar så altfor lang tid. Er lei av å være "gissel" her hjemme nå.

Nei, det er helt sykt hvor lei man faktisk kan bli, jeg hadde aldri trodd at det skule bli så "ille"! Som mannen min sa i går: "Det gir ordet venting en helt ny dimensjon", og det er sant, man blir helt gal av å gå og vente og kjenne etter samtidig som man føler man blir tyngre for hvert sekund som går...

Skal på overtidskontroll på torsdag vi da, og da nekter jeg å dra derfra uten babyen vår altså :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...