Gå til innhold

nå har jeg prøvd alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg spist komla mase og føler bare jeg har prøvd alt for og få gutten men trur ikke han vil ut.løpt i trapper drikke en drikk og hatt sex men ikke noe hjelper men han får komme når han kommer hadde termin 16 mars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på samme greie..bare eg hadde termin 14. grrr...

er jo ingenting som hjelper...:(

Skrevet

Godt å høre at vi er flere. Jeg hadde også termin 16 mars.

Ikke noe som tyder på at babyen vil ut.

Skrevet

Fryktelig kjedelig å bare gå og vente på at noe skal skje. Trodde det begynte her i går, for jeg hadde regelmessige sterke kynnere/rier. Men jeg sovna og så gikk de over..... Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (noe jeg har veldig lite av....) og vente. Har heldigvis fått overtidstime ¨på sykehuset på fredag, det er ikke så lenge til.

Skrevet

Bra det er flere enn meg som begynner å bli lei. Trodde virkelig ikke det skulle bli så ille å over tiden, men det er skikkelig kjedelig.

Skal til JM i morgen og da blir det vel satt opp en time til overtidskontroll på sykehuset. Håper det ikke tar så altfor lang tid. Er lei av å være "gissel" her hjemme nå.

Skrevet

Nei, det er helt sykt hvor lei man faktisk kan bli, jeg hadde aldri trodd at det skule bli så "ille"! Som mannen min sa i går: "Det gir ordet venting en helt ny dimensjon", og det er sant, man blir helt gal av å gå og vente og kjenne etter samtidig som man føler man blir tyngre for hvert sekund som går...

Skal på overtidskontroll på torsdag vi da, og da nekter jeg å dra derfra uten babyen vår altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...