Gå til innhold

Da kom tanta:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Presis på IKM-dagen, vi som hadde sex rundt EL og greier. Jaja, tror ihvertfall at sambo er mer positiv til barn. Vi skal snart flytte, og han snakker lom hvordan vi skal pusse opp det ene rommet til barnerom hvis det kommer en baby etterhvert. Har bestilt meg EL-tester, så får vi se hva som skjer når jeg sier til sambo at jeg har EL. Håper det går like bra som sist=) Klaffer det kan det hende at jeg føder på julaften, hehe;-P Det hadde vært fin julegave det!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tenke som så at det ikke er særlig sunt å pusse opp med en baby i magen, så dere får starte prøvinga når babyrommet er ferdig malt?

Du er heldig, det virker som om dere er nærmere målet nå :D

Skrevet

Sambo kommer nok ikke til å gå med på å male babyrommet før jeg er langt å vei, hehe;-) Men skal pusse opp leiligheten noen dager etter IKM, så klaffer det denne gangen, så er jeg heldig å slipper unna;-) Vi bor ikke der mens vi pusser opp altså. Føler meg nærmere målet og er veldig fornøyd med det. Så har begynt å bevege meg litt på bli gravid og, men er mye koseligere her. Dessuten vil han jo ikke prøve enda, sier han ihvertfall;-P

Håper samboeren din snart blir mer på gli og!=D

Klem

Skrevet

d va synd da:/ men kansje d klaffa på neste=)

ej he fortsatt ikkje fått mensen... men he masse murringa i mgen,så den kjeme vell min me:/

men vi fe berre fortsette å prøve=)

lykketil=)

Skrevet

Tusen takk=)

Vi får bare fortsette å prøve ja, men mistenker at du er gravid jeg=) Du får holde oss oppdatert;-)

Lyke til du og!

Skrevet

Huff så kjedelig!

Ja å føde på julaften er en kjempe fin julegave! Dersom det ikke klaffer for meg denne mnd (ikm i morgen) har jeg termin 2 januar... for syklusene mine er såpass lange...(ser jo syklusene framover i tid på babyverden!)

Håper det klaffer for deg neste mnd!

Sitter selv her med murringer (som kommer og går) og bare venter på at tanta skal komme..

Skrevet

Tusen takk!=)

Murringer er jo også et graviditetstegn, så krysser alt jeg har for at du er gravid!!!=D Skal du teste i morgen? Hvis det ikke klaffer nå, så får du kanskje et nyttårsbarn du da. Det blir en herlig start på det nye året!=)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...